Αλλαγή μεγέθους
Δρυόπη main photo

ΑΜΕΣΕΣ

Αναζητά έκταση για τις νέες αποθήκες της η ΑΒ

2018-03-06

Αναζητά έκταση για τις νέες αποθήκες της η ΑΒ

 

Σύμφωνα με στελέχη της εταιρείας, ήδη έχει εντοπήσει δυο τρία ακίνητα που πληρούν τις προϋποθέσεις και βρίσκεται σε διαπραγματεύσεις με τους ιδιοκτήτες τους.

Τα ίδια στελέχη επισημαίνουν ότι η οριστική απόφαση θα πρέπει να έχει ληφθεί έως τον προσεχή Ιούνιο καθώς σε διαφορετική περίπτωση η εταιρεία δεν θα είναι σε θέση να τροφοδοτήσει ομαλά το δίκτυό της. Σε περίπτωση που δεν προχωρήσει η συγκεκριμένη επένδυση η οποία υπολογίζεται μεταξύ €35 και €40 εκατ. εξετάζεται το ενδεχόμενο της επέκτασης των αποθηκών που έχει στα Οινόφυτα. 

Σημειώνεται ότι το συνολικό πλάνο της αλυσίδας για το 2018 αφορά σε επενδύσεις συνολικού ύψους €95 εκατ. με στόχο τη διεύρυνση του δικτύου και των υπηρεσιών της. Σε αυτές εκτός από το νέο κέντρο αποθήκευσης συμπεριλαμβάνονται η δημιουργία 12-14 νέων εταιρικών καταστημάτων, 25 franchise καταστημάτων καθώς και η ανακαίνιση υφιστάμενων.

Η ΑΒ Βασιλόπουλος ενισχύει το δίκτυο καταστημάτων της επενδύοντας ετησίως περί τα €40 - €60 εκατ. για τη δημιουργία νέων και την ανακαίνιση υφιστάμενων. Το δίκτυο καταστημάτων της εταιρείας σε όλη τη χώρα ανέρχεται σε 414 και περιλαμβάνει cash and carry, franchise και εταιρικά καταστήματα. Το 2017 ο κύκλος εργασιών της υποχώρησε κατά 3%, στα €2,1 δισ. από €2,17 δισ. το 2016, ενώ η κερδοφορία ανήλθε στα €100 εκατ.

Είσοδος στα "καταστήματα γειτονιάς"

Εν τω μεταξύ δυναμική είσοδο στην αγορά των μικρών «καταστημάτων γειτονιάς» επιχειρεί η ΑΒ Βασιλόπουλος, με το νέο επιχειρηματικό μοντέλο franchise - μοντέλο δικαιόχρησης «Το δικό σου» AB Shop&Go, που αποτελεί εξέλιξη του ήδη δοκιμασμένου και επιτυχημένου μοντέλου της, AB Shop&Go. Σύμφωνα με τη διοίκηση, η αγορά των μικρών «καταστημάτων γειτονιάς» (convenience stores) αναπτύσσεται με γρήγορους ρυθμούς στην Ελλάδα. Ειδικότερα στην Αττική η αγορά υπολογίζεται στα €500 εκατ. ενώ συνολικά στην Ελλάδα στο €1 δισ. Το πλάνο ανάπτυξης της ΑΒ Βασιλόπουλος περιλαμβάνει την δημιουργία 100 franchise καταστημάτων σε πέντε χρόνια, με στόχο την απόκτηση μεριδίου αγοράς 50% στην Αττική, σε βάθος δεκαετίας.