Τρίτη
26 Μαΐου 2020
ΑΓΓΕΛΙΕΣ

Τα πρώτα «μικρά» ΙΚΕΑ σε Ελλάδα και Βουλγαρία

22 Μαΐου 20 - Ειρήνη Θεοφανίδου
Τα πρώτα «μικρά» ΙΚΕΑ σε Ελλάδα και Βουλγαρία

ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ

Pepper Hellas

Σύμβουλος - ΕΛΛΑΔΑ

ΕΤΑΔ A.E.

Eταιρεία του Δημοσίου - ΕΛΛΑΔΑ

Zeus

Fund - ΕΛΛΑΔΑ

Εθνική Πανγαία

AEEAΠ - ΕΛΛΑΔΑ

ΑΡΧΙΚΟΝ Α.Ε.

Developer - ΕΛΛΑΔΑ

ΠΡΟΣΩΠΑ

Γιάννης Διαμαντόπουλος

Πρόεδρος ΑΡΧΙΚΟΝ ΑΕ

Αριστοτέλης Καρυτινός

Διευθύνων Σύμβουλος Εθνική Πανγαία ΑΕΕΑΠ
Την νέα διεθνή στρατηγική του ομίλου ΙΚΕΑ που θέλει την δημιουργία μικρότερων σε εμβαδό καταστημάτων και μέσα στον αστικό ιστό θέτει σε ισχύ και ο όμιλος Fourlis που διαχειρίζεται το brand σε Ελλάδα, Βουλγαρία και Κύπρο.


Σύμφωνα με στελέχη της εταιρείας ο όμιλος θα κάνει το πρώτο βήμα στην Βουλγαρία και συγκεκριμένα στην πόλη Βάρνα όπου ανέπτυξε κατάστημα 8.000 τετραγωνικών μέτρων περίπου κοντά στο σημείο παραλαβής προϊόντων (pick up point) το οποίο λειτουργεί ήδη εκεί.

Ο ελληνικός όμιλος ακολουθώντας την νέα στρατηγική που είχαν ανακοινώσει τα τελευταία χρόνια τόσο η ΙΚΕΑ όσο και άλλοι μεγάλοι όμιλοι λιανικής όπως η Leroy Merlin για μικρότερα φυσικά καταστήματα μέσα στις πόλεις και ταυτόχρονη περαιτέρω ανάπτυξη του eshop και της εφοδιαστικής αλυσίδας, θα λειτουργήσει στις αγορές που δραστηριοποιείται «μικρά» και «μεσαία» καταστήματα ΙΚΕΑ μεγέθους από 1.000 έως 10.000 τ.μ σε βάθος πενταετίας.

Οι Πειραιώτες προτιμούν «shopping» στον Πειραιά


Από μια ιδιαίτερη, περιοχή όσον αφορά στις αγοραστικές συνήθειες των κατοίκων της, τον Πειραιά θα ξεκινήσει στην Ελλάδα το νέο concept της εταιρείας. Πρόκειται για ένα κατάστημα ΙΚΕΑ εμβαδού 2.000 τ.μ το οποίο θα λειτουργήσει τον προσεχή Οκτώβριο. Όπως τονίζουν οι ίδιες πηγές, ο Πειραιάς αποτελεί το «μεγάλο στοίχημα» για τα νέα μικρά καταστήματα ΙΚΕΑ, αφού οι Πειραιώτες συνηθίζουν να προτιμούν τον… «τόπο» τους τουλάχιστον για αγορές από το να πηγαίνουν μέχρι την Αθήνα.

Ο όμιλος παρά την πανδημία του κορονοϊού που έχει «παγώσει» τα πάντα συνεχίζει κανονικά το πλάνο επέκτασης τόσο για το Logistic Center επιφάνειας 3.000 τ.μ που ετοιμάζει όσο και αθλητικών καταστημάτων στην Ρουμανία. Ήδη λανσαρίστηκε το ηλεκτρονικό κατάστημα της Athlete’s Foot, το ηλεκτρονικό κατάστημα Intersport στην Κύπρο και πριν λίγες μέρες στην Τουρκία, ενώ έως τα μέσα Ιουνίου θα ξεκινήσουν τα ομώνυμα e-shops σε Ρουμανία και Βουλγαρία. Σημειώνεται, τέλος, ότι το συνολικό επενδυτικό πλάνο του ομίλου φθάνει τα €18 εκατ. για το 2020.

Τα αποτελέσματα

Το πολύπαθο α' τρίμηνο 2020 οι πωλήσεις του ομίλου έφθασαν στα € 84,5 εκατ. έναντι €96,6 εκατ. το πρώτο τρίμηνο του 2019 μειωμένες κατά 12,6%. Οπως λέει η εταιρεία η μείωση οφείλεται στη σημαντική επιρροή των μέτρων κατά της εξάπλωσης της νόσου COVID-19 τον μήνα Μάρτιο.

Στη λιανική αθλητικών ειδών (INTERSPORT & THE ATHLETE’S FOOT), οι πωλήσεις το πρώτο τρίμηνο του 2020 ανήλθαν στα 30,5 εκατ. ευρώ παρουσιάζοντας μείωση 11,2% σε σχέση με το αντίστοιχο διάστημα του 2019 (34,4 εκατ. ευρώ).

Η λιανική οικιακού εξοπλισμού και επίπλων (ΙΚΕΑ), παρουσίασε πωλήσεις 54 εκατ. ευρώ το πρώτο τρίμηνο του 2020, μειωμένες κατά 13,3% σε σχέση με το αντίστοιχο διάστημα του 2019 (62,3 εκατ. ευρώ). Oι πωλήσεις στην Ελλάδα το πρώτο τρίμηνο του 2020 μειώθηκαν κατά 12,8%, ενώ στις υπόλοιπες χώρες οι πωλήσεις μειώθηκαν κατά 14,1% συγκρινόμενες με το πρώτο τρίμηνο του 2019.

 

Σχόλια

Πρέπει να συνδεθείτε για να κάνετε ένα σχόλιο
WAVE MEDIA OPERATIONS IKE © 2001-2017 | Όροι Χρήσης
Internet Business Hellas