27 Μαΐου 2018
ΑΓΓΕΛΙΕΣ

Τι έδειξε ο δείκτης αξιολόγησης Ξενοδοχείων HVI για το 2016

06 Ιουλίου 16 | Stephen Rushmore, Jr.
Stephen Rushmore, Jr.

ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ

IBI Group

Σύμβουλος - ΕΛΛΑΔΑ

ΕΤΑΔ A.E.

Eταιρεία του Δημοσίου - ΕΛΛΑΔΑ

Savills

Σύμβουλος - ΕΛΛΑΔΑ

Solum Property Solutions

Σύμβουλος - ΕΛΛΑΔΑ

ΠΡΟΣΩΠΑ

Antulio Richetta

Διευθυντής IBI Group
Η HVI, εταιρία συμβουλευτικής και αξιολογήσεων στο κλάδο φιλοξενίας παγκοσμίως, δημοσίευσε πρόσφατα, και σε συνεργασία με την STR, τα αποτελέσματα του δείκτη Hotel Valuation Index (HVI) για το 2016.

 

Εστιάζοντας σε 70 αγορές εστίασης στις ΗΠΑ παρέχει στοιχεία για μεταβολές και προβλέψεις (μέχρι το 2019) ξενοδοχειακών τιμών αλλά και πληροφορίες για τα χαρακτηριστικά και τη δυναμική πρωτογενών, δευτερογενών και τριτογενών αγορών εστίασης.

Κάθε χρόνο περισσότερα από 80 εξειδικευμένα στελέχη της, φέρουν εις πέρας σειρά μελετών τα ευρήματα των οποίων σε συνδυασμό με δεδομένα επιδόσεων ξενοδοχείων καταλήγουν σε συμπεράσματα για τη δραστηριότητα του κλάδου στην Αμερική.

Σε στατιστικούς όρους ο δείκτης HVI είναι ένα μέτρο που συγκρίνει τη σπουδαιότητα μιας σειράς συγκεκριμένων μεταβλητών σε σχέση με μια περίοδο βάσης και όχι ένας δείκτης που δείχνει την αξία κάθε ξενοδοχείου. Ως τέτοιος αποτελεί ένα ευρύτερο μέγεθος τάσης στην αγορά που θα μπορούσε να συγκριθεί με το δείκτη τιμών καταναλωτή.

Παρά το ότι αποτελεί ένα αξιόπιστο μέτρο μεγέθους πληθωρισμού σε μια αγορά σίγουρα δεν αποτυπώνει την αξία του κάθε ξενοδοχείου ξεχωριστά.

Συγκεκριμένα τα δείγματα που χρησιμοποιούνται για το προσδιορισμό του δείκτη περιλαμβάνουν εικονικά όλα τα ξενοδοχεία σε επιλεγμένες αγορές, από χαμηλού κόστους καταλύματα μέχρι πολυτελής μονάδες εστίασης, με περιορισμένες έως πλήρης παρεχόμενες υπηρεσίες και καταλύματα άριστα έως ελάχιστα συντηρημένων υποδομών.

Επιπλέον οι μονάδες που μετέχουν στο δείγμα είναι γεωγραφικά κατανεμημένες σε ευρεία γκάμα που περιλαμβάνει τόσο τις αστικές και περιφερειακές τοποθεσίες όσο και τριτογενής υποαγορές.

Τα αποτελέσματα ωστόσο για το σύνολο του δείκτη δε μπορούν να χρησιμοποιηθούν ως μέτρο χαρακτηρισμού μιας συγκεκριμένες ομάδας ξενοδοχειακών μονάδων ή ακόμη μιας υποαγοράς.

Με βάση το δείκτη οι παράγοντες που επηρεάζουν την αξία μιας ξενοδοχειακής μονάδας είναι μεταξύ άλλων η ηλικία του ακινήτου που αυτή εδράζει, οι συνθήκες, η τοποθεσία, οι παροχές και οι υπηρεσίες που προσφέρει, η φίρμα της, η εξειδίκευση της διοίκησης και η φήμη. Αυτοί οι παράγοντες συνυπολογίζονται στο ευρύτερο πλαίσιο της αγοράς εντός της οποίας δραστηριοποιείται το ξενοδοχείο.

Το πλαίσιο της αγοράς προσδιορίζεται από παραμέτρους όπως ο τύπος, η ένταση και η τάση της ζήτησης σε αυτή, ο χαρακτήρας και η ανταγωνιστική θέση την οποία κατέχει κάθε μονάδα στην αγορά και η προοπτική εισόδου νέων μονάδων στην αγορά.

Με βάση τη δομή του HVI δείτε στο πίνακα που ακολουθεί τη κατάταξη των πρώτων δέκα και τελευταίων δέκα περιοχών που ξεχώρισαν ως προς τη μεταβολή αξίας των μονάδων εστίασης για το τρέχον έτος.

Σχόλια

Πρέπει να συνδεθείτε για να κάνετε ένα σχόλιο
WAVE MEDIA OPERATIONS IKE © 2001-2017 | Όροι Χρήσης
Internet Business Hellas