27 Μαΐου 2018
ΑΓΓΕΛΙΕΣ

WalktheChat: Νέα διασυνοριακή πλατφόρμα e-commerce

05 Σεπτεμβρίου 17 - RE+D magazine
WalktheChat: Νέα διασυνοριακή πλατφόρμα e-commerce

ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ

NAI Hellas

Σύμβουλος - ΕΛΛΑΔΑ

ΠΡΟΣΩΠΑ

Το WalktheChat είναι μια διασυνοριακή πλατφόρμα ηλεκτρονικού εμπορίου.

 

Μέσω της εφαρμογής We Chat και της Walk the Chat ξένες επιχειρήσεις μπορούν να πωλούν τα προϊόντα τους στην Κίνα. Η εταιρεία iiMedia Research δημοσίευσε μια αναλυτική έκθεση σχετικά με το διασυνοριακό ηλεκτρονικό εμπόριο στην Κίνα το 2017.

Τα κυριότερα σημεία της έκθεσης αυτής είναι τα ακόλουθα:

• Το διασυνοριακό ηλεκτρονικό εμπόριο συνεχίζει να αναπτύσσεται και αναμένεται να φθάσει σε όγκο τα 7,5 τρισεκ. Γιουέν το 2017
• 58 εκατομμύρια χρήστες στην Κίνα αναμένεται να προβούν σε διασυνοριακές συναλλαγές το 2017
• Η διασυνοριακή αγορά ηλεκτρονικού εμπορίου είναι κατακερματισμένη, σε αντίθεση με την τοπική αγορά ηλεκτρονικού εμπορίου
• Οι διασυνοριακοί αγοραστές πραγματοποιούν συχνά αγορές μεταξύ 300 Γιουέν και 1.000 Γιουέν (40-120 ευρώ)

Η διασυνοριακή αγορά ηλεκτρονικού εμπορίου αναμένεται να φθάσει τα 7,5 τρισεκατομμύρια Γιουέν το 2017 (περιλαμβάνει τόσο το B2C όσο και το B2B διασυνοριακό ηλεκτρονικό εμπόριο). Εν τω μεταξύ, ο αριθμός των τελικών χρηστών στην Κίνα που συμμετέχουν σε διασυνοριακές συναλλαγές συνεχίζει να αυξάνεται με εντυπωσιακό ρυθμό αύξησης 78,3% το 2016. Σύμφωνα με την έκθεση iiMedia, η αγορά του διασυνοριακού ηλεκτρονικού εμπορίου είναι εκπληκτικά κατακερματισμένη.

Ενώ η παραδοσιακή αγορά ηλεκτρονικού εμπορίου κυριαρχείται σε μεγάλο βαθμό από την Alibaba (με μερίδιο αγοράς περίπου 60-70%), το διασυνοριακό ηλεκτρονικό εμπόριο είναι πολύ πιο κατακερματισμένο, και κανένας «παίκτης» δεν υπερβαίνει το 25% της συνολικής αγοράς.

Παραδόξως, παρόλο που οι online πλατφόρμες ηλεκτρονικού εμπορίου Tmall και JD είναι σημαντικοί παράγοντες, σε καμία περίπτωση δεν κυριαρχούν στη διασυνοριακή αγορά.

Η καλύτερη ποιότητα των προϊόντων αποτελεί το κύριο κίνητρο για τους αγοραστές να αγοράζουν διασυνοριακά:Η Ιαπωνία, η Γερμανία, η Κορέα, η Γαλλία και η Σλοβενία είναι κορυφαίοι προορισμοί για διασυνοριακές αγορές, με την Ιαπωνία σαφή ηγέτη.

Μεταξύ των διασυνοριακών αγοραστών, η συχνότητα αγοράς είναι εκπληκτικά υψηλή: το 65% των χρηστών αγοράζουν διασυνοριακά τουλάχιστον μία φορά το μήνα. Το 11,6% αγοράζει περισσότερο από μία φορά την εβδομάδα. Το συμπέρασμα είναι ότι η διασυνοριακή αγορά ηλεκτρονικού εμπορίου στην Κίνα συνεχίζει την αναπτυξιακή της πορεία. Σε αντίθεση με την τοπική αγορά ηλεκτρονικού εμπορίου, οι χρήστες πολλές φορές αγοράζουν απευθείας από τους εμπόρους. Αυτή η τάση δίνει μια μοναδική ευκαιρία για τα διαδικτυακά εμπορικά καταστήματα να αποδεσμέυονται από την Tmall και την JD.com και να αρχίσουν να δημιουργούν μια άμεση σχέση με τους πελάτες τους (iiMedia, Αύγουστος 2017).


 

Σχόλια

Πρέπει να συνδεθείτε για να κάνετε ένα σχόλιο
WAVE MEDIA OPERATIONS IKE © 2001-2017 | Όροι Χρήσης
Internet Business Hellas