Τρίτη
21 Αυγούστου 2018
ΑΓΓΕΛΙΕΣ

«Κόβει» 2.400 θέσεις εργασίας ο όμιλος Carrefour

31 Ιανουαρίου 18 - RE+D magazine
«Κόβει» 2.400 θέσεις εργασίας ο όμιλος Carrefour

ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ

ΓΑΙΑΟΣΕ Α.Ε

Oργανισμός - ΕΛΛΑΔΑ

PROPRIUS

Σύμβουλος - ΕΛΛΑΔΑ

Pepper Hellas

Σύμβουλος - ΕΛΛΑΔΑ

ΠΡΟΣΩΠΑ

Τουλάχιστον 2.400 εργαζόμενοι του γαλλικού κολοσσού στον τομέα του λιανεμπορίου τροφίμων Carrefour θα χάσουν την δουλειά τους σε σύνολο 10.500 μισθωτών σύμφωνα με το πρόγραμμα εξυγίανσης που ακολουθεί η εταιρεία.

 

Όπως ανακοίνωσε ο νέος Διευθύνων Σύμβουλος της Carrefour, Alexandre Bompard δείχνοντας την εναντίωση του στο πλεονάζον προσωπικό που προέκυψε από παλαιότερες συγχωνεύσεις και εξαγορές και όντας αντιμέτωπος με τον αυξανόμενο ανταγωνισμό (π.χ. Amazon), θα να απλοποιήσει τις δομές για να κερδίσει σε ευελιξία.

Το σχέδιο ανασυγκρότησης της Carrefour προβλέπει επιπλέον εξοικονόμηση €2 δισ. ετησίως ως το 2020 και €2,8 δισ. επενδύσεις στον ψηφιακό τομέα μέχρι το 2022, προκειμένου να χρηματοδοτηθεί η ψηφιακή μετατόπιση και να αντιμετωπισθεί ο πόλεμος τιμών.

Σημειώνεται, μάλιστα, ότι ενώ το 2005 η Carrefour κατείχε την 2η θέση στη παγκόσμια κλίμακα διανομέων με $92,8 δισ. μέχρι το 2017 έχει χάσει έδαφος σε σχέση με τους ανταγωνιστές της, καθώς βρίσκεται πλέον στην 9η θέση της κλίμακας με $84,1 δισ.

Η μεγάλη εξοικονόμηση πόρων θα επέλθει από την βελτιστοποίηση των προϊόντων, από τον εξορθολογισμό του αγοραζόμενου εξοπλισμού και από την μείωση των λειτουργικών εξόδων. Στόχος είναι να γίνει το εμπορικό σήμα της Carrefour, παγκόσμιος ηγέτης της μετάβασης στο χώρο των τροφίμων, με έμφαση στην ποιότητα και τα βιολογικά προϊόντα, ώστε να ανταποκριθεί στις μεταβαλλόμενες προσδοκίες των καταναλωτών.

Στον νέο σχεδιασμό εντάσσεται η εισαγωγή της Carrefour στην εποχή του ηλεκτρονικού εμπορίου. Έτσι πρόκειται να κατασκευαστεί μία καινούργια ηλεκτρονική πλατφόρμα σε συνεργασία με την Sapient – θυγατρική της Publicis. Ακόμη, η εταιρία θα προχωρήσει στην αναζήτηση αγοραστών των πρώην καταστημάτων Dia (σύνολο 273 καταστημάτων, που απέκτησε το 2014), ενώ σε περίπτωση αδυναμίας εύρεσης αγοραστών θα προχωρήσει στο κλείσιμο των καταστημάτων αυτών. Στους στρατηγικούς στόχους της Carrefour παγκοσμίως, περιλαμβάνεται ο τριπλασιασμός των πωλήσεων των φρέσκων προϊόντων, η αύξηση των προϊόντων με την επωνυμία Carrefour από 25% σε 33% και συνολικές επενδύσεις €5 δισ. στο ηλεκτρονικό εμπόριο.
 

Σχόλια

Πρέπει να συνδεθείτε για να κάνετε ένα σχόλιο
WAVE MEDIA OPERATIONS IKE © 2001-2017 | Όροι Χρήσης
Internet Business Hellas