Παρασκευή
25 Μαΐου 2018
ΑΓΓΕΛΙΕΣ

Η Ακτωρ πήρε την Εγνατία στις... εκπτώσεις

28 Φεβρουαρίου 18 - RE+D magazine
Η Ακτωρ πήρε την Εγνατία στις... εκπτώσεις

ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ

ΠΡΟΣΩΠΑ

Ανάσα για την χειμαζόμενη τους τελευταίους μήνες εταιρεία του ομίλου Ελλάκτωρ, την ΑΚΤΩΡ του Γ. Μπόμπολα.
 
Η εταιρεία επικράτησε στον διαγωνισμό για τη διαχείριση της Εγνατίας οδού, ουσιαστικά για τη συντήρηση του άξονα και για τη δημιουργία σταθμών διοδίων.
 
Όμως, και πάλι έκαναν την εμφάνισή τους οι εκπτώσεις – μαμούθ καθώς η ΑΚΤΩΡ κατέθεσε προτάσεις με έκπτωση κοντά στο 60%. Οι δύο διαγωνισμοί της Εγνατία Οδός Α.Ε. για την ανάληψη της διαχείρισης από ιδιώτη παραχωρησιούχο, φτάνουν τα 120 εκατ. ευρώ.
 
Σύμφωνα με την προκήρυξη, ο πρώτος διαγωνισμός αφορά το δυτικό τμήμα της Εγνατίας Οδού και συγκεκριμένα τη συντήρηση από την έξοδο του λιμένα Ηγουμενίτσας μέχρι τον ανισόπεδο κόμβο Κλειδιού, μήκους 289 χιλιομέτρων καθώς και των κάθετων οδικών αξόνων Σιάτιστα – Κορομηλιά – Κρυσταλλοπηγή και Λαγκαδάς – Προμαχώνα. Η ΑΚΤΩΡ θα κατασκευάσει και τον μετωπικό σταθμό διοδίων Στρυμονικού. Ο συνολικός προϋπολογισμός για αυτά τα δύο έργα έφτανε τα 58,8 εκατ. ευρώ.
 
Ο διαγωνισμός για το ανατολικό τμήμα, από το Κλειδί μέχρι το Τελωνείο Κήπως, μήκους 368,7 χιλιομέτρων, έχει προϋπολογισμό 61,32 εκατ. ευρώ και περιλαμβάνει την κατασκευή του μετωπικού σταθμού διοδίων Καβάλας. Προβλέπονταν πως αν ζητηθεί εξάμηνη παράταση της σύμβασης συντήρησης το κόστος θα αυξηθεί κατά 7,42 εκατ. ευρώ, ενώ αν ζητηθεί και η κατασκευή πρόσθετων σταθμών διοδίων θα αυξηθεί κατά 22,8 εκατ. ευρώ. Στους νέους σταθμούς περιλαμβάνεται ο μετωπικός σταθμός διοδίων Αρδανίου και δώδεκα πλευρικοί σταθμοί.

Αναλυτικότερα τα έργα περιλαμβάνουν:

Δυτικό τμήμα:
  • εκτέλεση έργων στις Περιφερειακές Ενότητες Θεσπρωτίας, Ιωαννίνων, Τρικάλων, Καστοριάς, Φλώρινας, Γρεβενών –Κοζάνης, Ημαθίας, Θεσσαλονίκης και Σερρών.
  • κατασκευή μετωπικού σταθμού διοδίων στην θέση "Στρυμονικό" και τη συντήρηση και λειτουργία του Δυτικού Τομέα της Εγνατίας Οδού και των Καθέτων Αξόνων Α29 & Α25.
Πρόκειται για το τμήμα της Εγνατίας Οδού (αυτοκινητόδρομος Α2) από την έξοδο του Λιμένα Ηγουμενίτσας (ΧΘ: 0) μέχρι τον Ανισόπεδο Κόμβο (Α/Κ) 17 Κλειδίου (ΧΘ: 289), μήκους περίπου 289 χλμ.τον Κάθετο Άξονα "Α/Κ Δυτ. Σιάτιστας – Κορομηλιά - Μεθοριακός Σταθμός Κρυσταλλοπηγής" (αυτοκινητόδρομος Α29 – συνολικού μήκους περίπου 69,2 χλμ.) της Εγνατίας Οδού και τον Κάθετο Άξονα "Α/Κ Λαγκαδά – Μεθοριακός Σταθμός Προμαχώνα" (αυτοκινητόδρομος Α25 – συνολικού μήκους περίπου 95,5 χλμ.) της Εγνατίας Οδού.

Ανατολικό τμήμα:

Το ανατολικό τμήμα περιλαμβάνει την κατασκευή του Σταθμού Διοδίων (ΣΔ) στην "Καβάλα", όπως αποτυπώνεται στην Κ.Υ.Α. 6686/14.11.2014 και τη συντήρηση και λειτουργία του Ανατολικού Τομέα της Εγνατίας Οδού (από Α/Κ 17 Κλειδίου μέχρι πριν το Τελωνείο Κήπων, μήκους περίπου 368,7 χλμ.) και των Καθέτων Αξόνων Α1 (Α/Κ Αξιού/Χαλάστρας - Μεθοριακός Σταθμός Ευζώνων" ) & Α23 ("Κομοτηνή – Νυμφαία - Ελληνοβουλγαρικά Σύνορα" ) 

Σχόλια

Πρέπει να συνδεθείτε για να κάνετε ένα σχόλιο
WAVE MEDIA OPERATIONS IKE © 2001-2017
Internet Business Hellas