Αύξηση των δαπανών στους τομείς της Τεχνολογίας, των Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης αλλά και των Τηλεπικοινωνιών για το 2014 προβλέπει σχετική έκθεση της Deloitte. Ειδικότερα, η εταιρεία προβλέπει πως θα πωληθούν περί τα 10 εκατομμύρια καταναλωτικά προϊόντα (όπως ρολόγια, γυαλιά κ.ά.) τη φετινή χρονιά, θα διπλασιαστούν κατά 50 εκατομμύρια νοικοκυριά οι τηλεοπτικές συνδρομές τους και η συνολική αξία των δικαιωμάτων αναμετάδοσης των δημοφιλέστερων αθλητικών διοργανώσεων θα σημειώσει αύξηση της τάξεως του 14%, καθοδηγούμενη από αθλητικά πρωταθλήματα της Βόρειας Αμερικής και από το Ευρωπαϊκό ποδόσφαιρο.