«Αν βυθίσεις ένα βατράχι σε ένα δοχείο με καυτό νερό, θα πηδήξει αμέσως έξω για να σωθεί. Αν, όμως, ζεστάνεις το νερό σιγά-σιγά, θα μείνει μέσα μέχρι να γίνει ...βατραχόσουπα». Η «παραβολή» αυτή έχει την εφαρμογή της στον κόσμο των επιχειρήσεων, σύμφωνα με τον καθηγητή του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών, Δημήτρη Μπουραντά, ο οποίος μιλώντας σε εκδήλωση του Εμποροβιομηχανικού Επιμελητηρίου, στη Θεσσαλονίκη, επεσήμανε ότι όσες επιχειρήσεις αλλάζουν πριν αναγκαστούν να αλλάξουν, είναι αυτές που έχουν επιτυχία διαρκείας.
«Δεν μπορούμε να ξεπερνάμε τις κρίσεις όταν είμαστε βάτραχοι, ιδίως σε μια εποχή που οι κρίσεις θα γίνονται ολοένα κοντινότερες», είπε χαρακτηριστικά ο κ. Μπουραντάς και πρόσθεσε ότι οι επιχειρήσεις που έχουν διάρκεια είναι διαπιστωμένα αυτές που όχι απλά προσαρμόζονται στο περιβάλλον, αλλά το δημιουργούν.