Στο πλαίσιο του προγράμματος στοχευμένης προώθησης της Αθήνας σε σημαντικές τουριστικές αγορές για την οικονομία της πόλης, η Εταιρεία Τουριστικής & Οικονομικής Ανάπτυξης Αθηνών (ΕΤΟΑΑ) προχώρησε στην ολοκληρωμένη παρουσίαση του τουριστικού προιόντος και των ανταγωνιστικών πλεονεκτημάτων της Αθήνας στον Ετήσιο Κατάλογο των Μελών του Association of British Travel Agents (ΑΒΤΑ) για το 2009.
Η ενέργεια αυτή σε συνδυασμό με την εκτενή προβολή της Αθήνας στα έντυπα του ABTA κατά τη διάρκεια της έκθεσης τουρισμού World Travel Market του Λονδίνου, αλλά και με την επικείμενη αποστολή του ειδικού περιοδικού της ΕΤΟΑΑ για επαγγελματίες του τουρισμού "breathtaking mag" το οποίο θα αποστέλλεται σε 85.000 ταξιδιωτικά γραφεία της Βρετανίας, αλλά και των Ηνωμένων Πολιτειών μέσω της ΑΒΤΑ, στοχεύει στην ενίσχυση της εικόνας της Αθήνας στις αγορές αυτές.