Γενικότερα οι περισσότερες αγορές ξεπέρασαν τα επίπεδα πληρότητας πριν από την πανδημία με τις χώρες της περιοχής της Μεσογείου να σημειώνουν τις υψηλότερες αποδόσεις καθώς το προϊόν «ήλιος και θάλασσα» ήταν το πιο δημοφιλές για καλοκαιρινές διακοπές.
Σχεδόν το ένα τρίτο των αγορών του δείγματος (33 από 48) αύξησαν τα έσοδα ανά διαθέσιμο δωμάτιο, σε σχέση με το 2019, γεγονός που αντικατοπτρίζει μια πιο ισορροπημένη ανάκαμψη σε όλο τον κόσμο. Ειδικότερα στην Ελλάδα καταγράφηκε αύξηση περίπου 50%.
Έξι χώρες μεταξύ των οποίων και η Ιταλία κατέγραψαν αύξηση τόσο στην πληρότητα όσο και στη μέση ημερήσια τιμή (ADR).
Μόνο επτά χώρες παρέμειναν κάτω από το 80% των επιπέδων πληρότητας του 2019 καθώς αρκετές περιοχές της Ασίας και του Ειρηνικού εξακολουθούσαν να εφαρμόζονται περιοριστικά μέτρα αντιμετώπισης της πανδημίας.