• Εκτοξεύθηκε το e-shopping στον κλάδο των τροφίμων

    Την ραγδαία άνοδο των ηλεκτρονικών αγορών στον κλάδο των τροφίμων καθώς επίσης και την διατήρηση της δυναμικής και το επόμενο διάστημα καταδεικνύει κοινή έρευνα του ΙΕΛΚΑ (Ινστιτούτο Έρευνας Λιανεμπορίου Καταναλωτικών Αγαθών) και της εταιρείας Convert Group (που εξειδικεύεται σε Data analytics και Market Intelligence στην αγορά e-commerce FMCG) με δείγμα 850 ατόμων (συλλογή Μάιος 2021).

  • Θετικά κινήθηκε το οργανωμένο λιανεμπόριο το α' 6μηνο 2021

    Θετικά σε αξία, στο +1,1% κινήθηκε το οργανωμένο λιανεμπόριο (καταστήματα τροφίμων άνω των 100 τ.μ., Ηπειρωτική Ελλάδα & Κρήτη, εξαιρούμενων των νησιών, καθώς και του discount καναλιού) κατά το πρώτο εξάμηνο του 2021 (στοιχεία YTD έως 27 Ιουνίου 2021), σε σύγκριση με την αντίστοιχη περυσινή χρονική περίοδο, σύμφωνα με έρευνα της Nielsen.