Σπάσαμε στερεότυπα και ταμπού δεκαετιών και καινοτομήσαμε
Τη συνεργασία του ως
υπουργός Τουρισμού με τον ιδιωτικό τομέα -τον ΣΕΤΕ, την ΠΟΞ, το ΞΕΕ-
υπογράμμισε ο Βασίλης Κικίλιας σε συνέντευξη του στο ΑΠΕ-ΜΠΕ
σημειώνοντας χαρακτηριστικά ότι «σπάσαμε στερεότυπα και ταμπού δεκαετιών
και καινοτομήσαμε όπου χρειαζόταν».
Αναφερόμενος στις επικείμενες εκλογές τόνισε ότι η Νέα Δημοκρατία αξίζει
μια δεύτερη κυβερνητική θητεία για να συνεχίσει το μεταρρυθμιστικό της
έργο, «πάντα με κοινωνικό πρόσημο, πάντα με γνώμονα τον άνθρωπο και τις
ανάγκες του».
Για την Αθήνα στην οποία και κατεβαίνει ως υποψήφιος βουλευτής,
επισήμανε ότι «γειτονιές που ήταν για χρόνια υποβαθμισμένες φωτίζονται,
αποκτούν ζωή και κίνηση, έρχονται επενδύσεις, ενώ καταφέραμε να κάνουμε
την Αθήνα 12μηνο ταξιδιωτικό προορισμό στηρίζοντας το εμπόριο, τα
καταλύματα, τους μικρούς και τους μεσαίους».
Ο κ. Κικίλιας μίλησε επίσης για τη στρατηγική που ανέπτυξε στον Τουρισμό
η οποία έφερε 17,6 δισ. έσοδα το 2022 και είχε ως βασικούς άξονες τα
ανοίγματα σε νέες αγορές, τις επωφελείς συμφωνίες με ισχυρούς παίκτες
του Τουρισμού, την προβολή νέων προορισμών, τις 12μηνες καμπάνιες του
ΕΟΤ και την προώθηση του city-break με αποτέλεσμα την επέκταση της
τουριστικής περιόδου ειδικά στην Αθήνα η οποία πλέον αποτελεί
ταξιδιωτικό προορισμό και για τους 12 μήνες του έτους.
Η εκτίμηση του υπουργού Τουρισμού για το 2023 είναι ότι οι επιδόσεις θα
είναι εξαιρετικά υψηλές και θα ξεπεράσουν τις αντίστοιχες περσινές κατά
10%-20% μετά από συμφωνίες για επιπλέον πτήσεις αλλά και λόγω του
ανοίγματος των αγορών της Κίνας και της Αυστραλίας.