|
Κατά τη διάρκεια παρουσίασης σε δημοσιογράφους της νέας στρατηγικής του ομίλου ΑΚΤΩΡ ο κ. Χρήστος Παναγιωτόπουλος, Εκτελεστικός Πρόεδρος του Ακτωρα αλλά και πρόεδρος του Δ.Σ της REDS ανέφερε πως στην μεγάλη αυτή ανάπτυξη που δρομολογεί η εισηγμένη στο πρώην «Κτήμα Καμπά» στην Κάντζα Αττικής σε οικόπεδο 315 στρεμμάτων ακολουθώντας την… τάση της εποχής θα προστεθεί και ένα κομμάτι κατοικιών στην ευρύτερη φιλοσοφία του project που συνδυάζει τους χώρους γραφείων με την φιλοξενία και την ψυχαγωγία.
Υπενθυμίζεται ότι το Cambas Park θα περιλαμβάνει σύγχρονους γραφειακούς χώρους Α κατηγορίας, εμπορικά καταστήματα, εστίαση, εγκαταστάσεις φιλοξενίας, αθλητισμού και ευεξίας, καθώς και δραστηριότητες ψυχαγωγίας και πολιτισμού. Παράλληλα, προβλέπεται και η ανάπτυξη ενός ξενοδοχείου, το οποίο θα συνδυάζει την πολυτέλεια με τη βιωσιμότητα, με εγκαταστάσεις που θα περιλαμβάνουν εστιατόρια, μπαρ, πισίνα, κέντρο ευεξίας, καθώς και ένα περιστοιχισμένο από βλάστηση συνεδριακό κέντρο.
Η επόμενη ημέρα της ΑΚΤΩΡ
Οπως είπε ο κ. Παναγιωτόπουλος για το σχέδιο ανάπτυξης της ΑΚΤΩΡ βασίζεται στην επαναδιαπραγμάτευση των όρων στις υφιστάμενες συμβάσεις που έχει υπογράψει η εταιρεία για έργα σε Ελλάδα και Ρουμανία, αλλά και στη σταδιακή αποχώρηση από όλες τις ζημιογόνες αγορές (χώρες).
Η εταιρεία δήλωσε ότι έχει ευρεία συμμετοχή στον κατασκευαστικό κλάδο διεκδικώντας έργα οδοποιίας και ΣΔΙΤ. Μάλιστα ο κ. Παναγιωτόπουλος υπογράμμισε χαρακτηριστικά ότι «η ΑΚΤΩΡ επέστρεψε για να μείνει στον κατασκευαστικό κλάδο». Αναφορικά με τα αποτελέσματα της εταιρείας ο ίδιος τόνισε ότι οι ζημιές την τελευταία τριετία διαμορφώθηκαν σε περίπου €100 εκατ. για κάθε έτος κατά μέσο όρο, ενώ αν έπρεπε να κάνει μια εκτίμηση για το μέλλον, όπως είπε, θα ήταν πως στο τέλος του α' τριμήνου του 2022 θα "γυρίσει σελίδα".
Πιο αναλυτικά, σύμφωνα με τον επικεφαλής της εταιρείας, η ΑΚΤΩΡ έχει στην παρούσα φάση υπογεγραμμένες συμβάσεις στην Ελλάδα ύψους €437 εκατ. συν ΦΠΑ που αφορούν σε €262 εκατ. δημόσια έργα και €175 εκατ. ιδιωτικά. Την ίδια ώρα έχει πλειοδοτήσει και είναι σε φάση υπογραφών έργα ύψους €544 εκατ. ευρώ με ΦΠΑ (519 δημόσια και 25 ιδιωτικά).
Αναφορικά με το μετρό Θεσσαλονίκης και συγκεκριμένα τη σύμβαση της επέκτασης προς Καλαμαριά που "κέρδισε" κατόπιν σχετικού διαγωνισμού η διοίκηση της εταιρείας εκτίμησε ότι θα παραδοθεί έως το τέλος του 2023. Παράλληλα, θα συμμετάσχει σε όλους τους διαγωνισμούς, μεταξύ των οποίων στην υποθαλάσσια ζεύξη Σαλαμίνας και την ανανέωση της σύμβασης για Αττική Οδό, έργα οδοποιίας στην Πελοπόννησο, τη Θεσσαλία και εντός Αττικής, καθώς και έργα της ΤΡΑΙΝΟΣΕ.