Συγκεκριμένα, ο δείκτης οικονομικού κλίματος (economic sentiment
indicator, ESI) αυξήθηκε στις 91,9 μονάδες από 90,7 τον Ιανουάριο. Στην
Ευρωζώνη, ο δείκτης αυξήθηκε στις 93,1 μονάδες από 91,2 τον περασμένο
μήνα.
Η αύξηση του δείκτη στην Ελλάδα οφείλεται στη βελτίωση της εμπιστοσύνης
στους τομείς των υπηρεσιών (στις -22,6 από -28,3 μονάδες τον Ιανουάριο),
του λιανικού εμπορίου (-10,1 από -18,9) και των κατασκευών (-16,8 από
-25,5). Υποχώρηση σημείωσε η εμπιστοσύνη στον τομέα της βιομηχανίας
(-10,6 από -10,0 μονάδες) και η καταναλωτική εμπιστοσύνη (-46,2 από
-43,2).
Στην Ευρωζώνη, η αύξηση του δείκτη οφείλεται στη βελτίωση της
εμπιστοσύνης στους τομείς των υπηρεσιών και της βιομηχανίας καθώς και
στη βελτίωση της καταναλωτικής εμπιστοσύνης, ενώ η εμπιστοσύνη μειώθηκε
ελαφρά στο λιανικό εμπόριο και έμεινε σταθερή στον κατασκευαστικό τομέα.
Μεταξύ των μεγαλύτερων χωρών της ΕΕ, ο ESI αυξήθηκε περισσότερο στην
Πολωνία (4,7 μονάδες), την Ιταλία (4,4) και τη Γερμανία (3,0) και
λιγότερο στη Γαλλία (0,9), ενώ μειώθηκε στην Ισπανία (3,2 μονάδες) και
στην Ολλανδία (1,3).
Άνοδος του δείκτη οικονομικού κλίματος στην Ελλάδα τον Φεβρουάριο
Άνοδος του δείκτη οικονομικού κλίματος στην Ελλάδα τον Φεβρουάριο
Αυξήθηκε ο δείκτης οικονομικού κλίματος στην Ελλάδα τον Φεβρουάριο, σύμφωνα με τα αποτελέσματα έρευνας επιχειρήσεων και νοικοκυριών που ανακοίνωσε η Ευρωπαϊκή Επιτροπή.
Share
Copy Link
RE+D magazine
25.02.2021