Με τα νέα αυτά καταστήματα το δίκτυο της δανέζικη αλυσίδα η οποία πρωτοεμφανίστηκε στην ελληνική αγορά το Σεπτέμβριο του 2015 φτάνει πλέον τα 47 καταστήματα.
Ο χώρος πωλήσεων του καταστήματος JYSK στον Βόλο είναι περίπου 1.000 τετραγωνικά μέτρα και βρίσκεται στο ψυχαγωγικό κέντρο «Παλαιά» (Village Cinemas) Βόλου, Φερών – Γιαννιτσών – Μ. Γρηγορίου – Κρέοντος.
Ο χώρος πωλήσεων του καταστήματος JYSK στην Πάτρα είναι περίπου 1.100 τετραγωνικά μέτρα. Το κατάστημα βρίσκεται στην Ελ. Βενιζέλου – Κορίνθου – Παρνασσού.
Ο Sandor Szimeiszter, Country Manager JYSK Ελλάδας, Ουγγαρίας και Αυστρίας ανέφερε σχετικά: «Τα εγκαίνια των δύο νέων καταστημάτων μας σε Βόλο και Πάτρα είναι ο καλύτερος τρόπος για να κλείσουμε άλλο ένα επιτυχημένο οικονομικό έτος. Ψάχναμε εδώ και πολύ καιρό για να βρούμε κατάλληλο χώρο για το κατάστημά μας στο Βόλο και είμαι πολύ χαρούμενος που ο χώρος αυτός βρέθηκε και έτσι οι πελάτες μας στο Βόλο θα μπορούν να μας επισκέπτονται χωρίς να χρειάζεται να φύγουν από την πόλη τους. Επίσης, με το δεύτερό μας κατάστημα στην Πάτρα ερχόμαστε ακόμα πιο κοντά στους πελάτες μας από το νότιο τομέα της πόλης. Οι πελάτες στη JYSK είναι πάντα στο επίκεντρο όλων μας των αποφάσεων και η λογική με την οποία επεκτείνουμε το δίκτυό μας στοχεύει στην καλύτερη δυνατή εξυπηρέτησή τους. Η JYSK έχει πλέον εδραιωθεί ως μια μεγάλη αλυσίδα στο χώρο των ειδών σπιτιού, κήπου και ύπνου και έχει αποκτήσει πιστούς πελάτες στην Ελλάδα. Η εμπειρία μας από την δημιουργία πάνω από 3.000 καταστημάτων σε 51 χώρες στον κόσμο αλλά και η εμπειρία που έχουμε αποκτήσει από το 2015 στην Ελλάδα μας βοηθάει να αντιμετωπίζουμε τις δυσκολίες που προκύπτουν από την πανδημία και συνεχίζουμε να δουλεύουμε εντατικά για την προετοιμασία και άλλων νέων καταστημάτων τόσο στην Αθήνα όσο και στην επαρχία. Ταυτόχρονα, με το ξεκίνημα του νέου μας οικονομικού έτους το Σεπτέμβριο θα ξεκινήσει και ένα πλάνο ανακαινίσεων καταστημάτων που έχουν ήδη αρκετά χρόνια λειτουργίας με βάση το νέο concept που εφαρμόζεται ήδη στα νέα μας καταστήματα και προσφέρει μια ακόμα καλύτερη αγοραστική εμπειρία».