Οπως λέει το ειδησεογραφικό πρακτορείο Reuters η πολιτική αυτή ενθαρρύνει τους υπαλλήλους να βάλουν τέλος στις βραδινές ώρες στο γραφείο. Αλλες μεγάλες λογιστικές εταιρείες, όπως η Deloitte και η KPMG, έδωσαν επίσης στους εργαζόμενους περισσότερες επιλογές να εργαστούν εξ αποστάσεως με "φόντο" την πανδημία του COVID-19.
Η αναπληρώτρια διευθύντρια προσωπικού της PwC Γιολάντα Σιλς-Κόφιλντ δήλωσε σε συνέντευξή της ότι η εταιρία είναι η πρώτη που κατέστησε δυνατή την τηλεργασία για τους εργαζόμενους εξυπηρέτησης πελατών που διαθέτει. Το προσωπικό υποστήριξης της PwC και οι εργαζόμενοι της σε τομείς όπως το ανθρώπινο δυναμικό και οι νομικές υπηρεσίες, που δεν συναντούν προσωπικά πελάτες, είχαν ήδη την επιλογή να εργάζονται πλήρως με τηλεργασία.
Οι εργαζόμενοι της PwC που επιλέγουν να εργαστούν με τηλεργασία θα έχουν την υποχρέωση να έρχονται στα γραφεία τους το πολύ τρεις ημέρες το μήνα για προσωπικές συναντήσεις, όπως οι σημαντικές συνεργασίες με την ομάδα εργασίας τους, οι επισκέψεις πελατών και οι συνεδρίες εκπαίδευσης, σύμφωνα με την Σιλς-Κόφιλντ.