ΕΟΤ: Ευκαιρία υιοθέτησης βιώσιμων τουριστικών πολιτικών
ΕΟΤ: Ευκαιρία υιοθέτησης βιώσιμων τουριστικών πολιτικών

ΕΟΤ: Ευκαιρία υιοθέτησης βιώσιμων τουριστικών πολιτικών

Πρώτος στόχος του ΕΟΤ κατά την διάρκεια της κρίσης είναι η προώθηση του ελληνικού τουρισμού, ξεκινώντας με τον εγχώριο, ο οποίος και ανέκαμψε, και μεταγενέστερα με τον διεθνή.
Share Copy Link
RE+D magazine
04.12.2020

Υγεία, καινοτομία και αειφορία είναι οι πυλώνες στους οποίος θα στηριχθεί ο Ελληνικός τουρισμός.


Τα παραπάνω δήλωσε η κα. Αντζελα Γκερέκου, Πρόεδρος του ΕΟΤ στο Διεθνές Ψηφιακό Συνέδριο που διοργάνωσε ο Πανελλήνιος Σύνδεσμος Εξαγωγέων με τίτλο «Exports turn Crisis into Opportunity».
Όπως είπε χαρακτηριστικά η κα. Γκερέκου η στρατηγική του ΕΟΤ κινείται σε τρείς βασικούς πυλώνες:

Υγεία: Η υγεία, η ασφάλεια και η εμπιστοσύνη είναι υψίστης σημασίας σε αυτή την νέα εποχή. Οι προσωπικές εμπειρίες, ο φόβος λόγω του Covid-19 μην κολλήσεις σε άλλη χώρα και οι ανησυχίες για τις αποστάσεις θα καθοδηγήσουν την συμπεριφορά των καταναλωτών βραχυπρόθεσμα και μεσοπρόθεσμα.

Καινοτομία: Ο Covid-19 αποδείχτηκε ως ένας απροσδόκητος καταλύτης στον τουριστικό κλάδο και λειτουργεί ως επιταχυντής της καινοτομίας και της ολοκλήρωσης των νέων τεχνολογιών. Η παραμονή στο σπίτι, η υιοθέτηση ψηφιακών τεχνολογιών και η κατανάλωση αυξάνονται, με τους καταναλωτές να περιμένουν πλέον την «ανέπαφη» τεχνολογία μεταξύ άλλων, για μια ασφαλή ταξιδιωτική εμπειρία.

Αειφορία: Η αειφορία είναι μια κινητήρια δύναμη για μια ποιοτική τουριστική βιομηχανία. Μια οικονομική στάση που μας επιτρέπει να συνεχίσουμε να εξελισσόμαστε, ένα μέτρο ευημερίας και ισότητας ευκαιριών μεταξύ των γενεών.

Οι καταναλωτές ενδιαφέρονται πλέον περισσότερο για τη βιωσιμότητα και θέλουν να αναλάβουν τον ρόλο των «υπεύθυνων πολιτών», απαιτώντας υπεύθυνες ταξιδιωτικές πολιτικές. Σύμφωνα με σχετική έρευνα, οι περισσότεροι ερωτηθέντες δήλωσαν ότι ανυπομονούσαν να επισκεφτούν ξανά φίλους ή συγγενείς σε ποσοστό 61% και να φεύγουν πιο συχνά από το σπίτι σε ποσοστό 53%.
Σύμφωνα με την κα. Γκερέκου, τώρα είναι η στιγμή που πρέπει να επενδύσουμε στη βιωσιμότητα και στην ενδυνάμωση της προώθησης του φυσικού μας περιβάλλοντος, των προϊόντων της μητέρας γης και των δραστηριοτήτων που συνδυάζονται με τη φύση, τη θάλασσα και τη γη, προωθώντας τη συνολική εμπειρία που μπορεί να έχει ένας επισκέπτης στη χώρα μας.

Η μεσογειακή διατροφή

«Καθώς η σύγχρονη ταυτότητα του ελληνικού τουρισμού διαμορφώνεται και θα εξελιχθεί την επόμενη δεκαετία, είναι εξαιρετικά σημαντικό να προωθήσουμε σωστά την μεσογειακή διατροφή και την γαστρονομική μας παράδοση και πολιτισμό μαζί με τα ελληνικά προϊόντα» είπε η κα. Γκερέκου. Βασικός στόχος του ΕΟΤ είναι μέσα από τις καμπάνιες που προωθεί να γίνουν γνωστά τα ελληνικά ποιοτικά προϊόντα σε όλο τον κόσμο. «Στον ΕΟΤ με την συνεργασία του Υπουργείου Τουρισμού επεξεργαζόμαστε ένα σχέδιο στρατηγικής που μπορεί να κάνει τη χώρα μας διεθνή προορισμό διατροφικού και γαστρονομικού τουρισμού σε συνδυασμό με ποιοτικά ελληνικά προϊόντα και να δημιουργήσουμε μια μορφή θεματικού τουρισμού ως μέρος της νέας καμπάνιας για την ελληνική ταξιδιωτική εμπειρία» συμπλήρωσε η ίδια.