Το πολύπαθο έργο του οποίου ο σχεδιασμός ξεκίνησε πριν από τριάντα
περίπου χρόνια επί υπουργίας Στέφανου Μάνου συνάντησε την σφοδρή
αντίδραση από το δήμο Σαλαμίνας και τις κοινοπραξίες των πλοίων που
μεταφέρουν τους επιβάτες με τα φεριμπότ. Ο διαγωνισμός τελικά
προκηρύχθηκε αφού πήρε περισσότερες από 10 παρατάσεις το 2016
Η περιβαλλοντική μελέτη για το έργο «Μελέτη – Κατασκευή – Χρηματοδότηση – Λειτουργία – Συντήρηση και Εκμετάλλευση του Έργου Μόνιμης Υποθαλάσσιας Οδικής Ζεύξης Νήσου Σαλαμίνας» περιλαμβάνει:
Το οδικό τμήμα σύνδεσης του Ανισόπεδου Κόμβου του Περάματος με τη
Λεωφόρο Σχιστού συνολικού μήκους 4,5 χλμ, ώστε να παρακάμπτεται ο Δήμος
Περάματος
Την υποθαλάσσια ζεύξη με Οδική Σήραγγα μήκους 1 χλμ. από το Πέραμα έως το νησί του Αγίου Γεωργίου
Το οδικό τμήμα από το νησί του Αγίου Γεωργίου μέχρι το νησί της Σαλαμίνας και τις οδικές συνδέσεις με την πόλη της.
Με την έγκριση της Μελέτης Περιβαλλοντικών Επιπτώσεων τα προεπιλεγέντα σχήματα από την β φάση του διαγωνισμού , ΜΕΤΚΑ, ΤΕΡΝΑ και η κοινοπραξία VINCI CONCESSIONS – VINCI HIGHWAYS – ΑΚΤΩΡ ΠΑΡΑΧΩΡΗΣΕΙΣ, θα προχωρήσουν στην κατάθεση δεσμευτικών προσφορών.
Το έργο θα έχει κατασκευαστική διάρκεια 5 έτη.