Οι εγγραφές συνδρομητών και η χορήγηση πομποδεκτών θα εξυπηρετούνται
τηλεφωνικά και μέσω courier, ενώ οι επαναφορτίσεις των πομποδεκτών
υπάρχει δυνατότητα να γίνονται και ηλεκτρονικά μέσω της ηλεκτρονικής
υπηρεσίας my e-PASS στον ιστότοπο https://cs.attiki-odos.gr
Για περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να επικοινωνείτε με την Τηλεφωνική
Εξυπηρέτηση Πελατών (Τ.Ε.Π), η οποία λειτουργεί Δευτέρα – Σάββατο,
08:00 – 19:00 και Κυριακή 11:00 – 19:00 ή μέσω e-mail στο
customercare@attikesdiadromes.gr. Επίσης, προτείνεται στους οδηγούς να
πληρώνουν το αντίτιμο στους σταθμούς διοδίων με χρήση τραπεζικής κάρτας
με ανέπαφη συναλλαγή, αντί με μετρητά.
Κλείνουν 12 σημεία εξυπηρέτησης σε Αττική Οδό και Μορέα
Κλείνουν 12 σημεία εξυπηρέτησης σε Αττική Οδό και Μορέα
Οι εταιρείες «Αττική Οδός Α.Ε.» και «Αττικές Διαδρομές Α.Ε.», στο πλαίσιο των προληπτικών μέτρων για τον περιορισμό της εξάπλωσης του κορωνοϊού SARS-CoV-2, ενημερώνουν ότι, από αύριο, Σάββατο, 7 Νοεμβρίου και μέχρι νεωτέρας, θα λειτουργεί αποκλειστικά και μόνο η Τηλεφωνική Εξυπηρέτηση Πελατών, ενώ τα 9 Σημεία Εξυπηρέτησης Συνδρομητών στην Αττική Οδό και τα 3 Σημεία Εξυπηρέτησης στον Αυτοκινητόδρομο Μορέα (Σπαθοβούνι, Νεστάνη, Καλαμάτα) θα παραμείνουν κλειστά για το κοινό.
Share
Copy Link
RE+D magazine
06.11.2020