Πρόκειται για σχέδιο της εταιρείας «ΚΕΡΑΜΕΙΑ Α.Ε.» η οποία κατέθεσε αίτημα στην Enterprise Greece αίτημα για την ένταξη της επένδυσης στη διαδικασία fast truck. Σύμφωνα με πληροφορίες, η εν λόγω εταιρεία ανήκει στον όμιλο του επιχειρηματία Λου Κολλάκη και το σχέδιο περιλαμβάνει τη δημιουργία μαρίνας και ξενοδοχειακού συγκροτήματος, σε μια συνολική έκταση 80 και πλέον στρεμμάτων, εκ των οποίων τα 11 στρέμματα είναι οι παλιές εγκαταστάσεις των Κεραμείων και τα 70 άλλες εκτάσεις της περιοχής, μεταξύ των οποίων και ο χώρος από τον οποίο εγίνετο η απόληψη πρώτης ύλης για τα κεραμεία
Το ξενοδοχείο θα έχει δυναμικότητα 1.000 κλινών ενώ κάποιες πληροφορίες κάνουν λόγο και για εγκαταστάσεις καζίνο, αν βεβαίως εξασφαλίζονταν σχετική άδεια. Το ύψος της επένδυσης εκτιμάται γύρω στα 150 με 200 εκατ. ευρώ. Φήμες ανέφεραν ότι γίνονται προσπάθειες για να εξαγοραστεί η άδεια Καζίνο της Σύρου.
Ο Παντελής (Λου) Κολλάκης και ο αδελφός του Γιώργος Κολλάκης, με καταγωγή από τις Οινούσσες, έχουν έναν στόλο 58 πλοίων.Στην τουριστική επένδυση των Κεραμείων φαίνεται ότι δραστηριοποιούνται τα πέντε παιδιά του Λου Κολάκη, που έχουν μεγαλώσει στην Αγγλία.
Κατάγεται από τις Οινούσσες της Χίου. Γεννήθηκε στις 15 Δεκεμβρίου του 1948 στη Βρετανία από τους Στέφανο και Ασπασία Καλαμωτούση. Εχει πέντε παιδιά, εκ των οποίων το ένα κορίτσι - είναι το μόνο που δεν ασχολείται με τη ναυτιλία, μια και ακολούθησε τα μονοπάτια της τέχνης. Ο παππούς του είναι ο Μιχαήλ Κολλάκης, ιδιοκτήτης ιστιοφόρων του 19ου αιώνα, τον οποίο διαδέχθηκαν ο πατέρας του Λου, ο Στέφανος (1911-1994), και ο θείος του Παντελής (1906-1965). Ο Λου είναι στενός φίλος και κουμπάρος με τον Γιώργο Τσαβλίρη, μιας εκ των ισχυρότερων εφοπλιστικών οικογενειών στα πλοία διάσωσης, και εκτός από μέλος του Δ.Σ. της Ενωσης Ελλήνων Εφοπλιστών είναι επίσης επικεφαλής σε Protection & Indemnity Club της ποντοπόρου (North of England, SKULD, Liverpool & London).
Τα ναυτιλιακά του συμφέροντα εκτείνονται σε πολλούς τομείς της, με ναυαρχίδα την εταιρεία Chartworld Shipping Corporation. Ελέγχει στόλο δεκάδων ποντοπόρων, τόσο δεξαμενόπλοιων και φορτηγών όσο και πλοίων-ψυγείων, αλλά και πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων, ενώ άλλα εταιρικά του οχήματα έχουν επεκταθεί και στην κρουαζιέρα (Majesty Cruises και Classic Monarch Cruises.