Ειδικότερα, οι πωλήσεις κινήθηκαν ανοδικά σε: Έπιπλα- ηλεκτρικά
είδη- οικιακό εξοπλισμό (21,9%), Ένδυση- υπόδηση (20,8%), Φαρμακευτικά-
καλλυντικά (12,1%), Τρόφιμα- ποτά- καπνό (10,3%), Βιβλία- χαρτικά- λοιπά
είδη (4,7%) και Πολυκαταστήματα (5,2%). Στον αντίποδα, ο τζίρος
μειώθηκε σε Μεγάλα καταστήματα τροφίμων (10,6%) και Καύσιμα και
λιπαντικά αυτοκινήτων (10,3%).
Όπως ανακοίνωσε η ΕΛΣΤΑΤ, ο γενικός δείκτης όγκου (κύκλος εργασιών σε
σταθερές τιμές) παρουσίασε μείωση 0,9% τον Μάρτιο 2021 σε σύγκριση με
τον αντίστοιχο δείκτη του Μαρτίου 2020, ενώ σε σύγκριση με τον
αντίστοιχο δείκτη του Φεβρουαρίου 2021 σημείωσε αύξηση 0,6%. Ο εποχικά
διορθωμένος γενικός δείκτης παρουσίασε αύξηση 0,6% τον Μάρτιο 2021 σε
σύγκριση με τον αντίστοιχο δείκτη του Φεβρουαρίου 2021.
Εξάλλου, ο γενικός δείκτης κύκλου εργασιών (κύκλος εργασιών σε τρέχουσες
τιμές) παρουσίασε μείωση 3% τον Μάρτιο 2021 σε σύγκριση με τον
αντίστοιχο δείκτη του Μαρτίου 2020, ενώ σε σύγκριση με τον αντίστοιχο
δείκτη του Φεβρουαρίου 2021 σημείωσε αύξηση 2,6%. Ο εποχικά διορθωμένος
γενικός δείκτης παρουσίασε αύξηση 0,2% τον Μάρτιο 2021 σε σύγκριση με
τον αντίστοιχο δείκτη του Φεβρουαρίου 2021.
Μείωση στις πωλήσεις στο λιανικό εμπόριο τον Μάρτιο
Μείωση στις πωλήσεις στο λιανικό εμπόριο τον Μάρτιο
Μείωση 0,9% σημείωσε ο όγκος των πωλήσεων στο λιανικό εμπόριο της χώρας τον Μάρτιο εφέτος, ωστόσο ξεχώρισε η άνοδος του τζίρου σε ένδυση- υπόδηση και έπιπλα- ηλεκτρικά είδη- οικιακό εξοπλισμό.
Share
Copy Link
RE+D magazine
31.05.2021