Σύμφωνα με τα αποτελέσματα της έρευνας, που πραγματοποίησε τον μήνα Ιούλιο η Focus Bari μέσω του Online panel Focus Bari / YouGov σε ποσοστό 94% οι εγχώριοι καταναλωτές απάντησαν ότι ψωνίζουν συστηματικά / τακτικά τουλάχιστον μια προϊοντική κατηγορία σε private label.
Η αγορά αυτή φαίνεται να έχει εξελιχθεί «γεωμετρικά» μέσα στην τελευταία 20ετία, συγκρίνοντας αντίστοιχες έρευνες της Focus Bari του 2000-2010-2021 που δείχνουν ότι το 2000, ένας στους δύο Έλληνες καταναλωτές (50%) αγόραζε τακτικά / συστηματικά τουλάχιστον ένα είδος σε private label.
Η αναλογία αυτή εντοπίζεται στο 77% στην έρευνα του 2010 και φτάνει σήμερα στο 94%. Αυτό που επίσης παρουσιάζει μεγάλη διαφοροποίηση είναι η ποικιλία των διαφορετικών ειδών που σήμερα οι καταναλωτές δηλώνουν ότι αγοράζουν συστηματικά σε private label, με τα χαρτικά να προηγούνται, να ακολουθούν τα απορρυπαντικά / καθαριστικά, καθώς και 40 περίπου άλλα είδη.
Αξιοσημείωτο είναι ότι στην παρούσα έρευνα, που πραγματοποιήθηκε σε δείγμα 1.114 ατόμων η πλειονότητα των καταναλωτών (ποσοστό 71%) θεωρεί ότι τα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας αξίζουν τα λεφτά τους (value for money). Το αντίστοιχο ποσοστό το 2010 ήταν 64%. Αν και η μεγάλη πλειονότητα εξακολουθεί να προτιμά τα brands όταν τα βρει σε προσφορές/τιμές που πλησιάζουν εκείνες των private labels.