Συγκεκριμένα η επιτροπή έκρινε οτι και τα πέντε σχήματα που είχαν
εκδηλώσει ενδιαφέρον πληρούν τα κριτήρια ποιοτικής επιλογής και
διαθέτουν, αφενός την απαιτούμενη χρηματοοικονομική επάρκεια και,
αφετέρου, την απαιτούμενη τεχνική και επαγγελματική ικανότητα για τη
συμμετοχή στο διαγωνισμό.
Συγκεκριμένα προχωρούν στην επόμενη φάση του διαγωνισμού οι:
- ΑΒΑΞ
- ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ Α.Ε.
- ΑΚΤΩΡ ΠΑΡΑΧΩΡΗΣΕΙΣ Α.Ε.
- INTRAKAT"
- ΕΝΩΣΗ ΠΡΟΣΩΠΩΝ «ΜΥΤΙΛΗΝΑΙΟΣ Α.Ε. - INTERTOLL EUROPE ZRt»
Ο προϋπολογισμός του κατασκευαστικού κόστους του έργου εκτιμάται στα 373 εκ. ευρώ ενώ ο χρόνος παραχώρησης θα είναι τουλάχιστον για 25 χρόνια. Στον αυτοκινητόδρομο δεν θα υπάρχουν διόδια και η σταδιακή αποπληρωμή προς τον ανάδοχο θα γίνεται με “πληρωμές διαθεσιμότητας”.
Υπενθυμίζεται οτι το αντικέιμενο της σύμπραξης αφορά την κατασκευή έργων βελτίωσης και αναβάθμισης της Ανατολικής Εσωτερικής Περιφερειακής Θεσσαλονίκης συνολικού μήκους 13χλμ. Η αναβάθμιση της προβλέπεται μέσω της κατασκευής υπερυψωμένης ταχείας λεωφόρου στη ζωνη διέλευσης της υφιστάμενης εσωτερικής Περιφερειακής οδού, η οποία θα ξεκινά από τον Α/Κ Κ5 (στο ύψος του Παπαγεωργίου) και θα καταλήγει στον Α/Κ Κ10 (Κωνσταντινουπολίτικα) σε συνδυασμό με την ανακατασκευή της υφιστάμενης οδού στο σύνολο του εύρους του καταστρώματος της.