Ο πολυχώρος τροφίμων που μετρά ήδη 7 καταστήματα στην Αττική προχωρά σε αναμόρφωση του μοντέλου λειτουργία τους με την προσθήκη νέων κωδικών, δημιουργία ηλεκτρονικού καταστήματος αλλά και δημιουργία 2 νέων καταστημάτων στην επαρχία.
Στο πλαίσιο ανάπτυξης και επέκτασης της εταιρείας, εξαγοράστηκε από την Thunesia Enterprises Limited, το 70% της μητρικής εταιρείας των Bread Factory, η οποία διατηρεί και τα δικαιώματα δικαιόχρησης για όλα τα καταστήματα.
Η νέα διοίκηση, υπό τον Αθανάσιο Κολοκυθά ο οποίος εκπροσωπεί τα νέα μετοχικά συμφέροντα, προωθεί άμεσα την δημιουργία δύο ακόμη καταστημάτων σε Λάρισα και Καλαμάτα με χρονικό ορίζοντα ολοκλήρωσης και λειτουργίας στο επόμενο δωδεκάμηνο, ενώ διερευνά και νέα σημεία για την ανάπτυξη του δικτύου της.
Πιο συγκεκριμένα, το πλάνο της νέα διοίκησης, εστιάζει σε τρεις βασικούς άξονες:
Α) στην επέκταση του δικτύου καταστημάτων της σε κομβικά σημεία τόσο στην Αττική όσο και στην επαρχία, αμέσως μετά το άνοιγμα σε Λάρισα και Καλαμάτα.
Β) στην δημιουργία e–shop, σε μια omnichannel προσέγγιση
Γ) στην επέκταση του Concept με την προσθήκη νέων κωδικών, μέσω της αξιοποίησης του ηλεκτρονικού καταστήματος και των δεδομένων που αυτό προσφέρει για τις αγοραστικές συνήθειες των πελατών.