Στον Ιβάν Σαββίδη το 66,67% της SEGT που ελέγχει τον ΟΛΘ
Στον Ιβάν Σαββίδη το 66,67% της SEGT που ελέγχει τον ΟΛΘ

Στον Ιβάν Σαββίδη το 66,67% της SEGT που ελέγχει τον ΟΛΘ

Στον μεγαλύτερο και ελέγχοντα μέτοχο της SEGT Ltd, της εταιρείας η οποία κατέχει το 67% των μετοχών της εισηγμένης ΟΛΘ ΑΕ και του λιμανιού της Θεσσαλονίκης, θα αναδειχθεί -με ποσοστό 66,67%- ο επιχειρηματίας Ιβάν Σαββίδης, μέσω της Belterra Investments Ltd, εφόσον εγκριθεί από την Επιτροπή Ανταγωνισμού η μεταβίβαση μετοχικού πακέτου, που ανήκει στο γερμανικό fund DIEP GmbH.
RE+D magazine
03.02.2021

Αναμένεται η απόφαση της Επιτροπής Ανταγωνισμού.


Σύμφωνα με ανακοίνωση της ΟΛΘ ΑΕ στο Χρηματιστήριο Αθηνών, η Belterra συμφώνησε να αποκτήσει -βάσει συμφωνητικού αγοραπωλησίας μετοχών, που υπεγράφη την 1η Φεβρουαρίου- το εναπομείναν 70% των μετοχών της «Melbery Investments Ltd.» από την πωλήτρια Helanor Holdings Ltd (DIEP GmbH).

H μεταβίβαση των μετοχών θα πραγματοποιηθεί μόνο εφόσον υπάρξει έγκριση από την Επιτροπή Ανταγωνισμού. Η Melbery, στην οποία η Belterra κατέχει σήμερα (προ του συμφωνητικού) το 30% των μετοχών, είναι κατά 66,67% μέτοχος της SEGT, η οποία με τη σειρά της κατέχει το 67% των μετοχών της εισηγμένης ΟΛΘ Α.Ε.

Αποεπένδυση από την ΟΛΘ «λόγω των ευρύτερων συνθηκών στο παγκόσμιο επενδυτικό περιβάλλον»

Η «πωλήτρια Helanor, καθώς και οι μέτοχοι της, "Deutsche Invest Equity Partners GmbH" (DIEP) και "Transconnect AG", έλαβαν την απόφαση αποεπένδυσης από την Melbery και συνεπώς από την ΟΛΘ Α.Ε., δεδομένων των ευρύτερων συνθηκών στο ευρωπαϊκό και παγκόσμιο επενδυτικό περιβάλλον, βάσει και της επενδυτικής τους πολιτικής».

Στη SEGT μετέχει με το εναπομείναν 33,33%, η γαλλική «Terminal Link Grèce SAS» η οποία ανήκει κατά 100% στην «Terminal Link SAS». 

Την Παρασκευή 5 Φεβρουαρίου τα νεώτερα για τον προβλήτα 6

Υπενθυμίζεται οτι στο δεύτερο και τελικό στάδιο, βρίσκεται ο διαγωνισμός για την κατασκευή του προβλήτα 6 στο λιμάνι στης θεσσαλονίκης προυπολογισμού 130 εκατ ευρώ με καταληκτική ημερομηνία κατάθεσης προσφορών την ερχόμενη Παρασκευή 5 Φεβρουαρίου.

 

Το έργο αποτελεί μέρος του πακέτου των υποχρεωτικών επενδύσεων που έχει αναλάβει η εταιρεία, στο πλαίσιο της σύμβασης παραχώρησης μεταξύ του ελληνικού Δημοσίου και της ΟΛΘ Α.Ε, ενώ εκτιμάται πως θα αναβαθμίσει τη θέση του λιμανιού της Θεσσαλονίκης στη διεθνή λιμενική αγορά. Κι αυτό διότι το λιμάνι θα μπορεί πλέον να υποδέχεται και να να εξυπηρετεί πλοία εμπορευματοκιβωτίων κύριων γραμμών (Ultra Large Container Vessels), χωρητικότητας έως 24.000 TEUs (μονάδα μέτρησης εμπορευματοκιβωτίων).

 

Τα έξι σχήματα, που είχαν επιλεχθεί μετά την ολοκλήρωση του πρώτου σταδίου, είναι τα εξής:

1. Κοινοπραξία TERNA SA - EIFAGGE GENIE CIVIL MARINE,

2. ARCHIRODON GROUP NV,

3. Σύμπραξη INTRAKAT CONSTRUCTIONS SA - INTERCANTIERI VITTADELLO SPA-SALES SPA,

4.Κοινοπραξία MYTILINAIOS SA - ROVER MARITIME SL - HDK SA,

5. Κοινοπραξία AVAX SA - ETERMAR SA - NV BESIX SA και

6.Κοινοπρξία ACCIONA CONSTRUCCION SA - DREDGING INTERNATIONAL NV.