Στο Γερμανό οι "Γερμανοί"
Στο Γερμανό οι "Γερμανοί"

Στο Γερμανό οι "Γερμανοί"

Για μια τριετία ακόμη η Media Markt θα βρίσκεται στην ελληνική αγορά, με τη διαφορά ότι θα αποτελεί τμήμα του Public.
Share Copy Link
04.03.2019

Η μεγάλη συμφωνία συγχώνευσης της ελληνικής Media Markt και της αλυσίδας καταστημάτων Public που βαίνει προς ολοκλήρωση στοχεύει να δημιουργήσει νέα δεδομένα στην ελληνική αγορά λιανεμπορίου.

 

Βασική επιλογή του νέου σχήματος αποτελεί ο καθολικός ψηφιακός μετασχηματισμός με στόχο την ανάπτυξη σε περιοχές που υπάρχει χώρος για αύξηση πωλήσεων τόσο στις λευκές συσκευές όσο και σε προϊόντα τεχνολογίας.


Ο γερμανικός Ομιλος εξετάζει πλέον την κάθε αγορά ξεχωριστά. Είναι μάλιστα διατεθειμένος να προχωρήσει σε συνεργασίες χωρίς προκαταλήψεις (francise) ή και πώληση πλειοψηφικού πακέτου με τη διατήρηση μιας πιο χαλαρής μετοχικής σχέσης.

 

Είναι χαρακτηριστική η περίπτωση της Ρωσίας όπου η μητρική Ceconomy, προχώρησε στην πώληση του ρωσικού της τμήματος στην τοπική αλυσίδα ηλεκτρονικών, M.video στην οποία η γερμανική πολυεθνική συνεχίζει σαν μέτοχος.

 Η συμφωνία ανάμεσα στις δυο πλευρές αφορά στα 46 καταστήματα MediaMarkt που λειτουργούν στη Ρωσία και στο 15% του μετοχικού κεφαλαίου της M.video.

 Αλλωστε η επικείμενη συμφωνία με τον όμιλο Olympia του επιχειρηματία Πάνου Γερμανού προβλέπει πέρα από ενοποίηση συστημάτων, τη συμμετοχή στο νέο ΔΣ με εκτελεστικό Οικονομικό Διευθυντή.

Τα ποσοστά στο νέο σχήμα προβλέπεται να κινηθούν στο 70/30 και το τριετές πλάνο ανάπτυξης περιλαμβάνει δημιουργία νέων καταστημάτων σε Αθήνα, Ηράκλειο, Χανιά και Ιωάννινα εκμετάλλευση ευκαιριών που προκύπτουν στα νέα εμπορικά κέντρα και τα σημεία συνάθροισης/διέλευσης κοινού.

Περιλαμβάνει ακόμη:

·      Αξιολόγηση στον τομέα του ανθρώπινου δυναμικού με οργανωτικό σχήμα που θα καθιστά λειτουργικό το νέο σχήμα και ευχαριστημένους τους υπαλλήλους.

·      Αναβάθμιση καταστημάτων ως απάντηση στο μερίδιο αγοράς λευκών συσκευών που απέκτησε ο Κωτσόβολος μετά το κλείσιμο της Ηλεκτρονικής. Αυτό μπορεί να επιτευχθεί με επιλογή στοχευμένων προϊόντων ανά κατηγορία καταναλωτών και περιοχή.

·      Σαφή διαφοροποίηση έναντι του ανταγωνισμού στο κομμάτι της τεχνολογίας

 ΔΙΚΤΥΟ vs DATA

Ο πελατοκεντρικός χαρακτήρας της νέας εταιρείας θα επικεντρωθεί στη λογική που εφαρμόζουν οι μεγάλοι διεθνείς παίκτες του λιανεμπορίου με τις online υπηρεσίες να κυριαρχούν έναντι των φυσικών χώρων και τον μετασχηματισμό των τελευταίων στη λογική που επιβάλει η Industry 4.