Την 1η Μαρτίου ο διαγωνισμός για το αμαξοστάσιο του τράμ στο Ελληνικό
Την 1η Μαρτίου ο διαγωνισμός για το αμαξοστάσιο του τράμ στο Ελληνικό

Την 1η Μαρτίου ο διαγωνισμός για το αμαξοστάσιο του τράμ στο Ελληνικό

Παράταση για την 1η Μαρτίου 2021 πήρε ο διαγωνισμός για την επέκταση του αμαξοστασίου του Τραμ στο Ελληνικό.
Share Copy Link
24.02.2021

Η αξία του έργου έχει εκτιμηθεί στα €18,2 εκατ. συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ.

 Σύμφωνα με την εταιρεία πρόκειται για την δεύτερη παράταση η οποία δόθηκε κατόπιν αιτήματος των ενδιαφερόμενων σχημάτων.

Η αξία του έργου εκτιμήθηκε σε 18,2 εκατ.ευρώ (συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ). Η διάρκεια του έργου εκτιμήθηκε σε 790 ημέρες (κάτι περισσότερο από 26 μήνες) από την ημέρα υπογραφής της σύμβασης. Εφόσον τα έργα ξεκινήσουν την Άνοιξη, η επέκταση θα έχει ολοκληρωθεί στα μέσα του 2022.

Το έργο έχει ενταχθεί στην Πράξη «Δυτική επέκταση του τραμ στον Πειραιά - Β' φάση», που συγχρηματοδοτείται από την Ε.Ε. στο πλαίσιο του Π.Ε.Π. «Αττική» του Ε.Σ.Π.Α. 2014 – 2020 (ενάριθμο έργο Π.Δ.Ε.: 2016ΕΠ08510130).

Οσον αφορά στην ταυτότητα του έργου περιλαμβάνονται όλες οι απαιτούμενες μελέτες και εργασίες έργων πολιτικού μηχανικού, καθώς και ηλεκτρομηχανολογικών και σιδηροδρομικών συστημάτων, που αφορούν:

— στην κατασκευή νέου μεταλλικού κτιρίου / στεγάστρου, ανοικτού περιμετρικά, διαστάσεων περίπου 70 m x 43 m, σε νέο χώρο εμβαδού 5 περίπου στρεμμάτων, παρακείμενο στο υφιστάμενο αμαξοστάσιο τραμ, που θα εξυπηρετεί την εναπόθεση 22 νέων οχημάτων τραμ σε 11 παράλληλες νέες τροχιές, σε έρμα και σε σκυρόδεμα, με λειτουργικό μήκος εναπόθεσης 2 οχημάτων η κάθε μία.

Οι νέες τροχιές θα συνδεθούν με τις υφιστάμενες τροχιές του αμαξοστασίου, μέσω νέων σιδηροδρομικών διακλαδώσεων / αλλαγών στα άκρα αυτών, ενώ θα επεκταθεί αντίστοιχα και ο εναέριος ροηφόρος αγωγός 750 V DC, για να εξασφαλίσει την ομαλή κίνηση των συρμών στις νέες τροχιές.
Ενδιάμεσα των τροχιών, κάτω από το στέγαστρο, θα κατασκευασθούν οι απαιτούμενες πλατφόρμες μικρού ύψους, που θα χρησιμοποιούνται ως πρόσβαση για τον καθαρισμό των οχημάτων. Λόγω της επέκτασης του αμαξοστασίου και της διαχείρισης τού αυξημένου σε αριθμό στόλου των οχημάτων τραμ, θα απαιτηθεί επέκταση και αναβάθμιση ορισμένων ηλεκτρομηχανολογικών και σιδηροδρομικών συστημάτων στο υφιστάμενο αμαξοστάσιο,

— πρόσθετες εργασίες εντός του υφιστάμενου κτιρίου συνεργείου, για τη δημιουργία 2 νέων ορυγμάτων επίσκεψης – επισκευών και κάλυψη των λειτουργικών αναγκών, που προκύπτουν από την επέκταση τού αμαξοστασίου και την προμήθεια των νέων συρμών.