Το "Όλυμπος Νάουσα" στην Θεσ/νίκη απέκτησε η Grivalia
Το "Όλυμπος Νάουσα" στην Θεσ/νίκη απέκτησε η Grivalia

Το "Όλυμπος Νάουσα" στην Θεσ/νίκη απέκτησε η Grivalia

Πλειοδότησε σε διαγωνισμό για το ακίνητο, σε κοινό σχήμα με την Μακεδονικά Ξενοδοχεία.
RE+D magazine
13.07.2017

Tο κοινό σχήμα της Grivalia Hospitality SA με την Μακεδονικά Ξενοδοχεία ΑΕ πλειοδότησε στον διαγωνισμό που προκηρύχθηκε από την Τράπεζα Eurobank Ergasias ΑΕ και αφορούσε στην εξαγορά του ακινήτου «Όλυμπος Νάουσα» στην Θεσσαλονίκη.

 

Σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση, το προσφερόμενο ποσό ανήλθε στα €5.459.700. Ειδικότερα, η Grivalia Hospitality και η Μακεδονικά Ξενοδοχεία ΑΕ συμφώνησαν στην δημιουργία κοινού επενδυτικού οχήματος με ποσοστά συμμετοχής 65%-35% αντιστοίχως, με αποκλειστικό σκοπό την εξαγορά του ιστορικού διατηρητέου ακινήτου που βρίσκεται επί της Λεωφόρου Νίκης 5 στην Θεσσαλονίκη, την περαιτέρω ανάπτυξή του και την μετατροπή του σε πολυτελές boutique ξενοδοχείο.

Αλλωστε και η "Μακεδονικά Ξενοδοχεία ΑΕ" αποτελεί μια ιστορική εταιρεία στον ξενοδοχειακό κλάδο με τους Κων/νο Τορνιβούκα και τη Λένα Τορνιβούκα (που αποτελούν την τρίτη γενιά) να βρίσκονται στο "τιμόνι" της. Η οικογένεια Τορνιβούκα έχει συνδέσει το όνομά της με το ιστορικό ξενοδοχείο Mediterranean Palace που βρίσκεται στην παραλία της Θεσσαλονίκης, αλλά και με το πολυτελές Eagles Palace που είναι στην Ουρανούπολη Χαλκιδικής, με θέα την κορυφογραμμή του Αθω.

Νέες θέσεις εργασίας

Κατόπιν της ολοκλήρωσης της συναλλαγής από την κοινοπραξία το προσεχές διάστημα, θα κινηθούν άμεσα οι διαδικασίες για την εκκίνηση του έργου ανάπτυξης το οποίο αναμένεται να συμβάλει σημαντικά στην τόνωση της τοπικής οικονομίας της Θεσσαλονίκης με τη δημιουργία νέων θέσεων εργασίας, στη βελτίωση του τουριστικού προϊόντος και στην περαιτέρω αισθητική ανάδειξη του παραλιακού μετώπου της πόλης.

Η εξαγορά του συγκεκριμένου ακινήτου αποτελεί την δεύτερη πετυχημένη επενδυτική τοποθέτηση της Grivalia Hospitality εντός του 2017, και την πρώτη επί ελληνικού εδάφους, σύμφωνα με την ανακοίνωση. Η Grivalia Hospitality συνεχίζει να αξιολογεί και να εξετάζει και άλλες επενδύσεις στον τουριστικό τομέα στο πλαίσιο της φιλοσοφίας της για δημιουργία μακροπρόθεσμης αξίας για τους μετόχους της και τις τοπικές κοινωνίες.