Αισιόδοξα τα μηνύματα για τον ελληνικό τουρισμό
Αισιόδοξα τα μηνύματα για τον ελληνικό τουρισμό

Αισιόδοξα τα μηνύματα για τον ελληνικό τουρισμό

Κατακόρυφη άνοδος των προκρατήσεων και «αναπτυξιακή και ορθολογική διαχείριση».
RE+D magazine
08.02.2022

Ιδιαίτερα αισιόδοξα είναι τα μηνύματα που έχει το Υπουργείο Τουρισμού για την ερχόμενη σεζόν.

Οπως επισημαίνει σε συνέντευξή του στον Οικονομικό Ταχυδρόμο (ot.gr) ο Υπουργός Τουρισμού Βασίλης Κικίλιας "Το κλίμα που έχει διαμορφωθεί για τον ελληνικό Τουρισμό, τόσο από τις πρωτοβουλίες της TUI αλλά και από όλους τους μεγάλους «παίκτες» διεθνώς, είναι ιδιαίτερα θετικό και μας επιτρέπει να είμαστε αισιόδοξοι για την επιτυχία της φετινής τουριστικής περιόδου και φυσικά για την επιμήκυνσή της".

Σύμφωνα με τον κ. Κικίλια "πριν από 20 μέρες ο Όμιλος TUI, ένας από τους μεγαλύτερους παρόχους τουριστικών υπηρεσιών στον κόσμο, ανακοίνωσε την ίδρυση του Co-Lab του Ομίλου στη Ρόδο. Είναι το πρώτο εργαστήριο συνεργασίας για τον επωφελή πράσινο και ψηφιακό μετασχηματισμό ολόκληρης της αλυσίδας υπηρεσιών που συνδέονται με τον τουρισμό.  

Προφανώς, η επιλογή ενός ελληνικού νησιού-brand μόνο τυχαία δεν είναι. Έχει να κάνει με μια Ελλάδα η οποία, αφού επέδειξε ιδιαίτερη ανθεκτικότητα τα πρώτα δύο χρόνια της πανδημίας, ετοιμάζεται να πρωταγωνιστήσει στην προσεχή τουριστική περίοδο.

 

Όπως μάλιστα δήλωσε ο Διευθύνων Σύμβουλος του TUI Group, Fritz Joussen, από τα 1,5 εκ. πελάτες της TUI που επισκέφθηκαν την Ελλάδα το 2021, φέτος ο σχεδιασμός αφορά 3 εκ. πελάτες της TUI, κάτι που σημαίνει ότι οι επισκέπτες που θα ταξιδέψουν στην Ελλάδα μέσω του Ομίλου ενδεχομένως θα ξεπεράσουν ακόμα και τα επίπεδα του 2019".


Ανοδος προκρατήσεων 


Οπως είπε ο υπουργός η εικόνα από τους tour operators, τις αεροπορικές εταιρείες, τα ξενοδοχεία και τον κλάδο της κρουαζιέρας είναι πολύ καλή από τις πρώτες μέρες του 2022, καταγράφεται κατακόρυφη αύξηση των προκρατήσεων. Σχετικά με την κρουαζιέρα ο υπουργός Τουρισμού τόνισε ότι "κλειδί είναι «αναπτυξιακή και ορθολογική διαχείριση".  

Ο κ. Κικίλιας τόνισε ότι "πρώτον, πρέπει να αναδείξουμε τα μεγάλα μας λιμάνια όπως του Πειραιά και της Θεσσαλονίκης ως home port προορισμούς. H συμφωνία για παράδειγμα με την Νορβηγική εταιρεία “Norwegian” αποτυπώνει πως το μεγαλύτερο λιμάνι της χώρας πρέπει να προετοιμαστεί έγκαιρα για δυνατές αφίξεις. Μιλάμε για περισσότερα από 80 calls στον Πειραιά, 50 εκ των οποίων θα είναι home port, κάτι το οποίο συμβαίνει μετά από 5 χρόνια. Παράλληλα, η Θεσσαλονίκη έχει αύξηση πάνω από 250% στις αφίξεις κρουαζιερόπλοιων, σε σχέση με πέρσι. Και δεύτερον, δουλεύουμε εντατικά ώστε να μπορέσουμε να προσφέρουμε στους επισκέπτες, ποιοτική τουριστική εμπειρία και ταυτόχρονα να μην επιβαρύνουμε τους ιδιαίτερα δημοφιλείς προορισμούς και τους κατοίκους τους. Αυτό σημαίνει αναπτυξιακή και ορθολογική διαχείριση".