Δημοπρατείται το «Μπράλος- Άμφισσα»
Δημοπρατείται το «Μπράλος- Άμφισσα»

Δημοπρατείται το «Μπράλος- Άμφισσα»

Το τμήμα περίπου 25 χλμ θα μειώσει την συνολική διαδρομή κατά 4 χλμ.
Share Copy Link
RE+D magazine
21.12.2021

Σε φάση δημοπράτησης βρίσκεται το τμήμα του διαγώνιου Οδικού Άξονα Λαμία - Ιτέα - Αντίρριο, «Μπράλος - Άμφισσα», προσθέτοντας ένα ακόμη σημαντικό κομμάτι στο συνολικό παζλ του οδικού δικτύου της χώρας.

Το «Μπράλος - Άμφισσα», μήκους περίπου 25 χιλιομέτρων θα έχει δύο σήραγγες, οκτώ γέφυρες και οκτώ ισόπεδους κόμβους.

Αφορά στην κατασκευή του τμήματος από το Μπράλο μέχρι την αρχή της παράκαμψης Γραβιάς και από τον Ισόπεδο Κόμβο Μεταλλείων Βωξίτη έως την Άμφισσα. Ενδιάμεσα έχει ήδη κατασκευαστεί η παράκαμψη της Γραβιάς. Το μήκος της συνολικής διαδρομής θα μειωθεί κατά 4 χιλιόμετρα.

Οπως δήλωσε σε σχετική εκδήλωση που πραγματοποιήθηκε στην Αμφισσα, ο Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών Κώστας Καραμανλής ο διαγώνιος οδικός άξονας «Λαμία - Ιτέα - Αντίρριο» αποτελεί ένα ιδιαίτερα σημαντικό κομμάτι του Ε65. Συνδέει την ΠΑΘΕ με την Ιονία Οδό. Φέρνει πιο κοντά τη νοτιοδυτική Ελλάδα με την Κεντρική Στερεά, τη Θεσσαλία και τη Μακεδονία. Μειώνει το χρόνο της διαδρομής από Πάτρα και Αντίρριο έως τη Λαμία.

«Είναι ένα έργο που θα αλλάξει εντελώς τις οδικές μεταφορές και μετακινήσεις. Γιατί όχι μόνο θα επιτρέψει την ταχύτερη μετακίνηση από τη Στερεά Ελλάδα και τη Θεσσαλία απευθείας προς τη Δυτική Ελλάδα. Αλλά και θα συνδέσει το λιμάνι της Πάτρας με αυτό του Βόλου. Και θα αναβαθμίσει τη γέφυρα Ρίου Αντιρρίου, που θα μπορεί στο εξής να εξυπηρετεί τρεις μείζονες οδικούς άξονες», τόνισε ο κ. Καραμανλής και πρόσθεσε: «Τι σημαίνουν όλα αυτά; Καλύτερη και ευκολότερη καθημερινότητα για χιλιάδες πολίτες. Αλλά και νέα, σημαντική οικονομική προοπτική. Για όλη τη χώρα και ιδίως -φυσικά- για την ευρύτερη περιοχή. Και ειδικότερα, νέες δυνατότητες τουριστικής ανάπτυξης για τα βόρεια παράλια του Κορινθιακού και του Πατραϊκού κόλπου».