Η β’
φάση του έργου, που έχει προγραμματιστεί να ολοκληρωθεί μέσα στο β’ τρίμηνο του
επόμενου έτους, θα δώσει επιπλέον 5.674 τετραγωνικά μέτρα εκμισθώσιμης
επιφάνειας με αποτέλεσμα να ξεπεράσει συνολικά τα 14.000 τ.μ και τα 70
καταστήματα. «Η επέκταση του εμπορικού κέντρου κατά 5.700 τ.μ θα αυξήσει τον αριθμό
των επισκεπτών αλλά και τις πωλήσεις.
Επιπλέον θα επιτρέψει σε όσους μας επισκέπτονται
να βρουν ακόμη μεγαλύτερη ποικιλία από προσφορές και επώνυμες μάρκες» είπε ο
Δ/νων Σύμβουλος της Fashion House Group, Brendon O’ Reilly.
Η συνολική επένδυση στο Fashion House Pallady ανέρχεται σε €45 εκατ. ανέφερε η εταιρεία. Το Fashion House Pallady είναι το έβδομο outlet που αναπτύχθηκε από την εταιρεία στην Πολωνία, τη Ρουμανία και τη Ρωσία και το δεύτερο στη ρουμανική πρωτεύουσα. Ο όμιλος διαθέτει επίσης ένα outlet στο δυτικό Βουκουρέστι, στον αυτοκινητόδρομο Α1 - Fashion House Militari.