Σύμφωνα με την εταιρεία η νέα υπηρεσία hoteliga προσφέρει εύκολη διαχείριση των κρατήσεων
και πλήρη έλεγχο των καθημερινών εργασιών των ξενοδοχείων μέσω cloud. Ειδικότερα οι ξενοδόχοι θα μπορούν να:
· οργανώνουν αποτελεσματικά καθημερινές εργασίες, όπως η τιμολόγηση, η έκδοση ειδικών παραστατικών, αλλά και η διαχείριση επισκευών συντήρησης των εγκαταστάσεων μίας ή και περισσότερων ξενοδοχειακών μονάδων, μέσα από το σύστημα διαχείρισης της υπηρεσίας -Property Management System (PMS).
· διαχειρίζονται σε πραγματικό χρόνο όλες τις κρατήσεις, που προέρχονται από εξωτερικές πλατφόρμες, όπως booking.com, Expedia, Airbnb κ.α., μέσω της λειτουργικότητας του Channel Manager.
· εγκαταστήσουν Μηχανή Κρατήσεων στο site του ξενοδοχείου, παρέχοντας τη δυνατότητα στους πελάτες τους για απευθείας κρατήσεις, με ασφάλεια πληρωμών και χωρίς προμήθεια.
Η υπηρεσία hoteliga είναι προσβάσιμη από οποιαδήποτε φορητή συσκευή (Laptop, Tablet, Smartphone).