Οπως δήλωσε στην RealNews ο υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών Γιώργος Καραγιάννης πρόκειται για τα έργα: Παράκαμψη Χαλκίδας και Ψαχνών, η σύνδεση της Λεωφόρου Κύμης με τον ΠΑΘΕ, το Μπράλος – Άμφισσα και το Νεάπολη – Αγ. Νικόλαος του ΒΟΑΚ.
Ο ίδιος σημείωσε ότι, έως το τέλος του έτους θα
κατατεθούν δεσμευτικές προσφορές για τρία μεγάλα έργα ΣΔΙΤ ύψους €1 δισ. (Χερσόνησος – Νεάπολη του ΒΟΑΚ, το Flyover στη Θεσσαλονίκη και το
Καλαμάτα – Ριζόμυλος – Πύλος – Μεθώνη). Ειδικά για την Αττική, όπου
συγκεντρώνεται ο μισός πληθυσμός της χώρας τόνισε ότι
«είναι η ώρα για νέα έργα», σημειώνοντας ότι «το τελευταίο μεγάλο
συγκοινωνιακό έργο που υλοποιήθηκε, ήταν η Αττική Οδός πριν από 20
περίπου χρόνια».
Σύμφωνα με τον υφυπουργό οι επεκτάσεις της
Αττικής Οδού είναι συγκεκριμένα έργα που δουλεύονται μεθοδικά εδώ και
αρκετό καιρό, ενώ τις επόμενες ημέρες δημοπρατείται η σύνδεση της
Λεωφόρου Κύμης με τον ΠΑΘΕ, έργο €350 εκατ. Αναφορικά με τις επεκτάσεις συνεχίζονται το επόμενο διάστημα προς Λαύριο, Ραφήνα και Περιφερειακή Υμηττού, με την μεγάλη σήραγγα στην Ηλιούπολη η οποία θα καταλήγει στη Λεωφ. Βουλιγαμένης.
Ιδιαίτερα σημαντικά, όμως, θα είναι και τα σιδηροδρομικά έργα που
ξεκίνησαν πρόσφατα και αφορούν στις συνδέσεις των λιμένων
Λαυρίου και Ραφήνας που περιέχονται στο μεγάλο πρόγραμμα νέων έργων της
ΕΡΓΟΣΕ, ύψους €4 δισ.
Αξίζει, τέλος, να σημειωθεί ότι στις αρχές του 2022 θα δημοπρατηθεί ο προαστιακός Δυτικής Αττικής προϋπολογισμού €100 εκατ. ενώ το μεγαλύτερο λιμάνι της χώρας, ο Πειραιάς, θα συνδεθεί με το μετρό και το καλοκαίρι του νέου έτους θα παραδοθούν οι σταθμοί σε "Μανιάτικα", "Πειραιά" και "Δημοτικό Θέατρο" που εκτιμάται ότι θα εξυπηρετούν 132.000 επιβάτες ημερησίως και θα μειώσουν την κίνηση κατά 23.000 οχήματα στους δρόμους.