Το εκτιμώμενο κόστος του έργου, συμπεριλαμβανομένου του σχεδιασμού και των έργων υποδομής (χωρίς τα τρένα), εκτιμάται σε 1,32 δισ. Ευρώ, σύμφωνα με πληροφορίες του Hotnews.ro.
Το τμήμα δεν χρηματοδοτείται από τον προϋπολογισμό της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Για το εν λόγω έργο έχουν εκφράσει αρνητικές απόψεις οι ειδικοί της Ευρωπαϊκής Τράπεζας Επενδύσεων.
Η έκθεση της ΕΤΕπ έδειξε ότι η κερδοφορία του έργου απέχει πολύ από τα αποδεκτά όρια καθώς το έργο, όπως είναι σχεδιασμένο σήμερα, έχει πολλά άλλα σημαντικά μειονεκτήματα: είναι δαπανηρό, ανταγωνίζεται την τρέχουσα σιδηροδρομική σύνδεση Gara de Nord-Αεροδρόμιο και δεν προσεγγίζει στον προγραμματισμένο νέο τερματικό σταθμό στο αεροδρόμιο.