Προχωράνε οι διαγωνισμοί για τα τέσσερα οδικά έργα
Προχωράνε οι διαγωνισμοί για τα τέσσερα οδικά έργα

Προχωράνε οι διαγωνισμοί για τα τέσσερα οδικά έργα

Σήμερα οι προσφορές για το τμήμα του ΒΟΑΚ από την Νεάπολη μέχρι τον Άγιο Νικόλαο, για την παράκαμψη Χαλκίδας - Ψαχνών και την επέκταση της Λεωφόρου Κύμης και σύνδεσης με την ΠΑΘΕ.
RE+D magazine
22.02.2022

Προχωράνε οι διαγωνισμοί για τέσσερα οδικά δημόσια έργα σε Κρήτη Στερεά Ελλάδα και Πελοπόννησο

Σύμφωνα με τον υφυπουργό Υποδομών και Μεταφορών, αρμόδιο για τις Υποδομές, Γιώργο Καραγιάννη, ο οποίος μίλησε στον τηλεοπτικό σταθμό Alpha  «πολύ ουσιαστικό και σημαντικό έργο» θεωρείται το τμήμα Μπράλος-Άμφισσα, προϋπολογισμού €285 εκατ. Οπως είπε πρόκειται για ένα έργο, το οποίο χρειαζόταν εδώ και πολλά χρόνια η χώρα, καθώς θα μειώσει τον απαιτούμενο χρόνο διαδρομής από Πάτρα προς Λαμία και θα επιτρέψει ταχύτερες οδικές μεταφορές από τις Περιφέρειες Στερεάς Ελλάδας και Θεσσαλίας απευθείας προς την Δυτική Ελλάδα.

Σήμερα οι προσφορές για τον ΒΟΑΚ

Σήμερα θα ανοίξουν οι προσφορές για το τμήμα του ΒΟΑΚ από την Νεάπολη μέχρι τον Άγιο Νικόλαο, προϋπολογισμού €186 εκατ. ενώ ο ανάδοχος θα ανακοινωθεί έως τα τέλη Φεβρουαρίου και για το τμήμα Χερσόνησος-Νεάπολη.

Επίσης, σήμερα αναμένται το άνοιγμα των προσφορών για την κατασκευή παράκαμψης Χαλκίδας και Ψαχνών που θα βελτιώσει τη σύνδεση της Αθήνας και της Χαλκίδας με την Βόρεια Εύβοια αλλά και των προσφορών για την επέκταση της Λεωφόρου Κύμης και σύνδεσης με την ΠΑΘΕ. 

Διπλή παρέμβαση στο «Πάτρα - Πύργος»

Στη συνέχεια, ο υφυπουργός Υποδομών αναφέρθηκε στον αυτοκινητόδρομο Πάτρα - Πύργος, γίνεται διπλή παρέμβαση, καθώς «βελτιώνεται το υπάρχον δίκτυο με έργα οδικής ασφάλειας ύψους €30 εκατ., ενώ τον επόμενο μήνα ξεκινά και το μεγάλο έργο κατασκευής καινούριου αυτοκινητοδρόμου ένα έργο κομβικής σημασίας «για όλη την Πελοπόννησο, αλλά όχι μόνο. Σε ό,τι αφορά τα χρονοδιαγράμματα, υπογράμμισε ότι το έργο της οδικής ασφάλειας θα έχει ολοκληρωθεί σε 1 έτος, ενώ στα τέλη του 2024 θα δοθεί το 70% του νέου αυτοκινητοδρόμου και λίγο αργότερα και το υπόλοιπο, μικρότερο, τμήμα.