Οι ίδιες πληροφορίες αναφέρουν ότι αναζητούνται μεσαία και μικρότερου μεγέθους σημεία από εκείνα που συνήθιζε να έχει στο παρελθόν όπως το υπερμάρκετ στην Λεωφ. Αλίμου, εκείνο στο Γέρακα και στη Λεωφ. Κηφισίας στο εμπορικό κέντρο Avenue.
Το νέο μοντέλο της εταιρείας εστιάζει σε καταστήματα που είναι πιο κοντά στις πυκνοκατοικημένες περιοχές των αστικών κέντρων κι αυτό γιατί εκτιμάται ότι οι καταναλωτές στρέφονται σε αυτού του είδους τα καταστήματα υπό την προϋπόθεση βέβαια ότι θα συνδυάσουν και ανταγωνιστικές τιμές.
Εξάλλου η πανδημία του κορονοϊού τα προηγούμενα δυο περίπου χρόνια άλλαξε σε μεγάλο βαθμό τις συνήθειες των καταναλωτών οι οποίοι προμηθεύονται σε μεγάλο βαθμό τα καθημερινά αγαθά διαδικτυακά ενώ προτιμούν να πηγαίνουν σε καταστήματα που βρίσκονται κοντά στην κατοικία τους.
Σύμφωνα πάντα με τις ίδιες πληροφορίες, το πλάνο της εταιρείας-η οποία αναμένεται να ανακοινώσει την επιστροφή της στην Ελληνική αγορά σύντομα- εστιάζεται και στα λεγόμενα "καταστήματα του μέλλοντος" τα οποία ενσωματώνουν τεχνολογιές τεχνητής νοημοσύνης αλλά και στο e-shop.
Υπενθυμίζεται ότι η εταιρεία εισήλθε στην ελληνική αγορά το 1995 ύστερα από συμφωνία συνεργασίας με την οικογένεια Μαρινόπουλου (Prisunic, Champion Marinopoulos,Continente Marinopoulos) και αποχώρησε το 2012, αφήνοντας αρχικά τα σήματα της στην Mαρινόπουλος.