Οπως είπε ο υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Γιώργος Καραγιάννης, στην ομιλία του στο συνέδριο του Ελληνογαλλικού Εμπορικού και Βιομηχανικού Επιμελητηρίου για τις βιώσιμες Υποδομές και Μεταφορές "από τα μεγάλα έργα που δρομολογούνται ύψους €13 δισ. έχει συμβασιοποιηθεί το 25%".
Λιμάνια και σιδηροδρομικά έργα ύψους 4 δισ.
Παράλληλα, ο υφυπουργός αρμόδιος για θέματα υποδομών έκανε λόγο για τα λιμάνια που πρέπει να μετατραπούν σε υποδοχείς και επιταχυντές της ανάπτυξης, καθώς και το δίκτυο συνδυασμένων μεταφορών που θα πρέπει αυτονόητα να αναβαθμιστεί. Σύμφωνα με τον κ. Καραγιάννη είναι ήδη στον αέρα οι νέοι διαγωνισμοί για το μεγαλύτερο πακέτο σιδηροδρομικών έργων ύψους €4 δισ. που συνδέουν τους λιμένες της Πάτρας, του Λαυρίου, της Ραφήνας, της Θεσσαλονίκης, της Καβάλας και της Αλεξανδρούπολης με το τρένο και ενισχύουν την διασυνοριακή σιδηροδρομική σύνδεση με την υπόλοιπη νοτιοανατολική Ευρώπη, κάτι πολύ σημαντικό και για τη χώρα, αλλά και την Ευρώπη.
Στη συνέχεια ο κ. Καραγιάννης
αναφέρθηκε στα δημόσια έργα που δημοπρατούνται το επόμενο διάστημα όπως η σύνδεση της λεωφόρου
Κύμης με τον ΠΑΘΕ, το Μπράλος-Άμφισσα και το ανατολικό τμήμα του ΒΟΑΚ,
Νεάπολη - Άγιος Νικόλαος, συνολικού προϋπολογισμού €1 δισ.