Τα παραπάνω αναφέρει το ΤΑΙΠΕΔ στο αναθεωρημένο πρόγραμμα αποκρατικοποιήσεων που έδωσε στη δημοσιότητα. Το ΤΑΙΠΕΔ κατέχει το
δικαίωμα εμπορικής
αξιοποίησης του
περιουσιακού στοιχείου
κατόπιν της λήξης της
υφιστάμενης
παραχώρησης.
Σύμφωνα με το ταμείο η τρέχουσα παραχώρηση λήγει το 2023 - 2024.
Οπως έχει ανακοινώσει αρκετές φορές η κυβέρνηση διά στόματος του Υπουργού και υφυπουργού Υποδομών, η Αττική Οδός βρίσκεται ψηλά στην ατζέντα με τα έργα των νέων επεκτάσεων που βρίσκονται στη φάση του σχεδιασμού να έρχονται στο προσκήνιο με το νέο έτος.
Αξίζει, πάντως, να σημειωθεί ότι ο κ. Κώστας Αχ. Καραμανλής έχει υπογραμμίσει ότι έως το τέλος του 2021 ή στις αρχές του επόμενου θα δημοπρατηθεί το έργο επέκτασης της Λεωφόρου Κύμης το οποίο με απόφαση του υπουργείου προχωρά ξεχωριστά από τις άλλες επεκτάσεις της Αττικής Οδού και ως δημόσιο έργο.
Το έργο, προϋπολογισμού περίπου €300 εκατ. ευρώ είχε σχεδιαστεί εδώ και δεκαετίες "πάγωσε" μαζί με τις υπόλοιπες επεκτάσεις της Αττικής Οδού και ουδέποτε υλοποιήθηκε.
Η Αττική Οδός έχει μήκος 70 χλμ. και αποτελεί τον περιφερειακό δακτύλιο της ευρύτερης μητροπολιτικής περιοχής της Αθήνας και την σπονδυλική στήλη του οδικού δικτύου του Νομού Αττικής. Πρόκειται για έναν αστικού τύπου αυτοκινητόδρομο, με τρεις λωρίδες κυκλοφορίας και μία λωρίδα έκτακτης ανάγκης (Λ.Ε.Α), ανά κατεύθυνση.