ΑΙ στην αγορά ενέργειας με χρηματοδότηση Mytilineos
ΑΙ στην αγορά ενέργειας με χρηματοδότηση Mytilineos

ΑΙ στην αγορά ενέργειας με χρηματοδότηση Mytilineos

Η νέα εταιρεία απευθύνεται σε πρώτη φάση σε επιχειρηματικούς πελάτες στην Ελλάδα και το εξωτερικό.
Share Copy Link
RE+D magazine
23.06.2023

Εφαρμογές τεχνητής νοημοσύνης στην αγορά ενέργειας προσφέρει η startup εταιρεία Avokado, η οποία δημιουργήθηκε από στελέχη και χρηματοδότηση της Mytilineos.

Η νέα εταιρεία απευθύνεται σε πρώτη φάση σε επιχειρηματικούς πελάτες στην Ελλάδα και το εξωτερικό ενώ αργότερα θα απευθύνεται και σε τελικούς καταναλωτές.

Οι τεχνολογικές λύσεις που παρέχει η Avokado περιλαμβάνουν μεταξύ άλλων προβλέψεις για την παραγωγή, τη ζήτηση και τις τιμές στην αγορά ηλεκτρικής ενέργειας με βάση τις οποίες η εταιρεία αναλαμβάνει να διαχειρίζεται τα συστήματα παραγωγής και αποθήκευσης ρεύματος που διαθέτει ο καταναλωτής ώστε να εξοικονομεί χρήματα από τον λογαριασμό ρεύματος και αργότερα να κερδίζει από την συμμετοχή του στην αγορά. Θα μπορεί λ.χ. να φορτίζει την μπαταρία τις νυχτερινές η μεσημεριανές ώρες οπότε η τιμή του ρεύματος είναι χαμηλή (έως και μηδενική) και να πουλά στο δίκτυο τις ώρες αιχμής που οι τιμές ειναι υψηλότερες.

Ο Παναγιώτης Κανελλόπουλος, CEO και Co-Founder της Avokado δήλωσε: «Μία εταιρεία με πνεύμα startup, που θα εργάζεται για να φέρει "επανάσταση" στον τρόπο που παράγουμε και καταναλώνουμε ενέργεια. Με εξωστρέφεια και δυναμισμό απευθύνεται ήδη στην ελληνική και διεθνή αγορά, προσφέροντας λύσεις σε εταιρικούς και βιομηχανικούς πελάτες, Δήμους και κοινότητες, ενώ σύντομα και με την εξέλιξη των αλγορίθμων που επεξεργάζονται οι άνθρωποι της Avokado και σε ολοένα και περισσότερους πολίτες και επιχειρήσεις.»

Ο Γιάννης Καλαφατάς, Chief Executive Director του Κλάδου Ενέργειας της MYTILINEOS, ανέφερε: «Αισθάνομαι δικαιωμένος για την επιμονή μου να επενδύσουμε στην Avokado και υπερήφανος για αυτόν τον πρώτο χρόνο λειτουργίας που μας έδωσε την μοναδική πλατφόρμα Smart Cities, εργαστήρια καινοτομίας και εργαλεία για τον ενεργειακό καταναλωτή του μέλλοντος».