Η εταιρεία προσφέρει μηχανισμούς για μια πιο έξυπνη αναζήτηση και βελτιωμένα σημεία ενδιαφέροντος, για νέους τρόπους πληρωμής με την επιλογή «Κάντε κράτηση τώρα, πληρώστε αργότερα», αναβαθμισμένη υποστήριξη πελατών αξιοποιώντας την τεχνητή νοημοσύνη σε περισσότερες χώρες και γλώσσες και επιπλέον εργαλεία που θα βοηθήσουν τους οικοδεσπότες να διαχειρίζονται το ημερολόγιο και την τιμολόγησή τους.
Σε μια πρόσφατη έρευνα, περισσότεροι από 7 στους 10 ερωτηθέντες δήλωσαν ότι θα ήθελαν να μάθουν περισσότερα για άλλους επισκέπτες πριν κάνουν κράτηση. Τώρα, πριν γίνει η κράτηση, η εταιρεία ενημερώνει για τους τους επισκέπτες που έχουν ήδη δηλώσει συμμετοχή, καθώς και από που προέρχονται.
Ο επισκέπτης μπορεί να ζητήσει να στείλει απευθείας μήνυμα σε άλλους επισκέπτες που γνώρισε για πρώτη φορά κατά τη διάρκεια μιας Εμπειρίας, ώστε να διατηρήσετε την επαφή ή ακόμα και να σχεδιάσει την επόμενη Εμπειρία του απευθείας από την εφαρμογή, διατηρώντας παράλληλα τον έλεγχο των στοιχείων που κοινοποιεί σε νέα άτομα.
Ευέλικτα καρουζέλ -
Κατά την αναζήτηση διαμονής, εμφανίζονται πλέον περισσότερες επιλογές για καταλύματα που δεν πληρούν ακριβώς τα κριτήρια που έχουν οριστεί. Για παράδειγμα, θα εμφανίζονται καταλύματα με παρόμοιες τιμές, διαφορετικές παροχές ή καταλύματα σε κοντινές πόλεις με χαμηλότερο κόστος. Επιπλέον οι χάρτες επιτρέπουν να φιλτράρονται εύκολα κοντινά σημεία ενδιαφέροντος, όπως μνημεία, αξιοθέατα, εστιατόρια και πολλά άλλα.
Πατώντας σε ένα σημείο ενδιαφέροντος, εμφανίζεται σύντομη περιγραφή και την απόστασή του είτε από το κατάλυμα.
Το σύστημα υποστηρίζει πλέον περισσότερες γλώσσες, καθώς θα είναι διαθέσιμο στα Αγγλικά, τα Ισπανικά και τα Γαλλικά, για χρήστες στις Ηνωμένες Πολιτείες, το Μεξικό και τον Καναδά.
Βοηθός ΑΙ μπορεί να αναγνωρίσει το προφίλ, την κράτηση ή την καταχώρισή και να παρέχει πιο γρήγορες και εξατομικευμένες απαντήσεις, όπως επίσης επιτρέπει ενέργειες απευθείας μέσα από τη συνομιλία, με διαδραστικές καρτέλες για συχνές λειτουργίες, όπως την ακύρωση μιας κράτησης ή την αλλαγή ημερομηνιών.
Αναβαθμίσεις για οικοδεσπότες
Επιπλέον η εταιρεία λανσάρει λειτουργίες που έχουν ζητηθεί πολύ, ώστε να δώσει στους οικοδεσπότες μεγαλύτερη ευελιξία και χρήσιμες πληροφορίες.
Συγκεκριμένα προβλέπει διαφορετικές πολιτικές ακύρωσης για συγκεκριμένες ημερομηνίες, όπως εορταστικές περιόδους ή περιόδους εκτός αιχμής.
Βελτιωμένες προτάσεις τιμής καθώς και ενημερωμένος πίνακας εσόδων από το νέο έτος, για να μπορεί ο οικοδεσπότης να παρακολουθεί την εξέλιξη των εσόδων του ανά έτος και να συγκρίνει την απόδοση ανά εποχή, μέσα από μια ολοκαίνουργια καρτέλα