Αλλάζει το μοντέλο ανάπτυξης των μεγάλων ξενοδοχειακών αλυσίδων
 Αλλάζει το μοντέλο ανάπτυξης των μεγάλων ξενοδοχειακών αλυσίδων

Αλλάζει το μοντέλο ανάπτυξης των μεγάλων ξενοδοχειακών αλυσίδων

Στροφή σε ανακαίνιση υφιστάμενων κτίριων έναντι των νέων κατασκευών
Share Copy Link
RE+D magazine
16.08.2024

Αλλαγή στο μοντέλο ανάπτυξης των μεγάλων ξενοδοχειακών αλυσίδων, καθώς τα ζητήματα με τη χρηματοδότηση των κατασκευών, ωθούν όλο και περισσότερες εταιρείες να επικεντρωθούν στις εργασίες μετασκευής και επανατοποθέτησης, με τα έργα αυτά να είναι μια πιο οικονομική και χρονικά αποδοτική επιλογή, σε σύγκριση με τις νέες κατασκευές.

Πλέον, οι περισσότερες επενδυτικές κινήσεις στον τομέα της φιλοξενίας αφορούν την αγορά και την ανακαίνιση υφιστάμενων ξενοδοχείων και την στην συνέχεια την ένταξή τους στο εμπορικό σήμα της εταιρείας.

Πέρυσι, για παράδειγμα, η βρετανική εταιρεία φιλοξενίας IHG — η οποία περιλαμβάνει το εμπορικό σήμα Holiday Inn — αύξησε τις επενδύσεις της σε παλιά κτίρια στα οποία ανακαίνιζε και επανατοποθετούσε στην αγορά. Σχεδόν το 40% των εγκαινίων της εταιρείας το πρώτο εξάμηνο του 2023 αφορούσε μετασκευασμένα κτίρια, σύμφωνα με τον Kevin Schramm, ανώτερο αντιπρόεδρο ανάπτυξης της IHG.

Για τη Marriott, η δραστηριότητα μετατροπής αντιπροσώπευε το 37% των ανοιγμάτων της και το 32% των υπογεγραμμένων συμφωνιών για το δεύτερο τρίμηνο του τρέχοντος έτους, δήλωσε ο Anthony Capuano, Πρόεδρος και CEO της Marriot, κατά τη διάρκεια της συνάντησης με τους μετόχους. Πρόσθεσε ότι αυτή η δραστηριότητα μετατροπής ευρείας βάσης έχει οδηγήσει στη μετατροπή μιας σειράς υπαρχόντων ξενοδοχείων σε 23 διαφορετικές τοποθεσίες Marriott τον περασμένο χρόνο.

"Οι μετατροπές παραμένουν σημαντικός μοχλός ανάπτυξης", δήλωσε ο Anthony Capuano, Πρόεδρος και CEO της Marriot κατά τη διάρκεια της συνάντησης με τους μετόχους. 

«Δεν είμαστε έτοιμοι να ανακοινώσουμε ακόμα συγκεκριμένες ενέργειες για το 2025, αλλά συνεχίζουμε να βλέπουμε τον όγκο των μετατροπών να κινείται ανοδικά + 30%» δήλωσε ο Capuano. 

Στην περίπτωση της Ευρώπης, η εταιρεία δήλωσε τον Απρίλιο ότι 100 νέα ακίνητα και συνολικά 12.000 δωμάτια αναμένεται να προστεθούν στο δυναμικό  του ομίλου, μέσω μετατροπής και επανατοποθέτησης υφιστάμενων κτιρίων, με σκοπό την επέκταση του ευρωπαϊκού χαρτοφυλάκιο της μέχρι το τέλος του 2026.

«Συνεχίζουμε να βλέπουμε σημαντική ανάπτυξη σε όλη την Ευρώπη μέσω προσαρμοστικών ευκαιριών μετατροπής και επαναχρησιμοποίησης, ενώ επίσης ενισχύουμε την εμπιστοσύνη που έχουν οι ιδιοκτήτες και οι μέτοχοί μας στη Marriott International, καθώς επιδιώκουν να επανατοποθετήσουν τα περιουσιακά τους στοιχεία και να μεγιστοποιήσουν τις αποδόσεις τους», δήλωσε ο Satya Anand Πρόεδρος της Marriott International για την ΕΜΕΑ νωρίτερα φέτος.