Ειδικότερα, οι αναλυτές ανεβάζουν τον πήχη για τη μετοχή στα 9,4 ευρώ, από 9,2 ευρώ προηγουμένως δίνοντας έτσι περιθώριο ανόδου (upside) από το τελευταίο κλείσιμο στα 7,57 ευρώ (24%), ενώ το προηγούμενο rating για τον ΔΑΑ ήταν «equalweight».
Η χρηματιστηριακή εκτιμά ότι η αδύναμη απόδοση της τιμής της μετοχής μετά την αρχική δημόσια εγγραφή (-7,8% ή -3,6% συμπεριλαμβανομένου του μερίσματος) προσφέρει στους επενδυτές την ευκαιρία να «εκτεθούν» σε ένα αμυντικό μακροπρόθεσμο story με σταθερή ροή μερισμάτων και με διατηρήσιμες αποδόσεις άνω του 8% (και 10,7% από τα κέρδη του 2024).
Παράλληλα, αύξησε τις προβλέψεις της για τα κέρδη ανά μετοχή του 2024 κατά 23% λόγω της σημαντικά μεγαλύτερης ενίσχυσης της επιβατικής κίνησης. Πλέον κάνει λόγο για αύξηση της επιβατικής κίνησης κατά 12,5% το 2024 και σε συμφωνία με το guidance της διοίκησης για «χαμηλό διψήφιο ποσοστό» ανάπτυξης.
Για την περίοδο 2025-2026 έχει αναθεωρήσει προς τα πάνω τις προβλέψεις της κατά 8% με 10%, λόγω των μη αεροπορικών δραστηριοτήτων, καθώς τα καλύτερα στοιχεία κίνησης το 2024 μεταφράζονται σε ταχύτερη εξάντληση του υπολοίπου μεταφοράς (€67 εκατ. το α’ εξάμηνο του 2024) και σε χαμηλότερα μελλοντικά αερολιμενικά τέλη ή/και υψηλότερα λειτουργικά έξοδα, καθώς η απόδοση των αεροπορικών δραστηριοτήτων περιορίζεται σε ρυθμιστικό ROE 15%.