Συνολικά, όπως αναφέρει πραγματοποιήθηκαν μέσα στο 2023, 84.000 επισκευές με τον δείκτη ικανοποίησης πελάτη να ξεπερνάει το 90 στα 100, και με το 80% των smartphones να επισκευάζονται αυθημερόν.
Το 50% των επισκευών smartphone των Ελλήνων σχετίζονται με σπασμένες ή ραγισμένες οθόνες και το 30% των επισκευών smartphone αφορούν τη μητρική πλακέτα με βλάβη από νερό. Η πλειονότητα των ατυχημάτων smartphone συμβαίνει μέσα στους τρεις πρώτους μήνες από την απόκτηση τους, με το σπάσιμο οθόνης να είναι ο λόγος επίσκεψης του ιδιοκτήτη τους στα iRepair σημεία εντός του δικτύου Public.
Οι συσκευές άνω των δύο ετών έχουν περισσότερη ανάγκη για φροντίδα και διπλάσιες πιθανότητες να παρουσιάσουν hardware αστοχίες σε σύγκριση με νεότερα μοντέλα. Επίσης, προβλήματα που σχετίζονται με τις μπαταρίες αντιπροσωπεύουν περίπου το 15% των επισκευών smartphone. Τα προβλήματα συχνά αφορούν τη γρήγορη αποστράγγιση της μπαταρίας έως την αδυναμία συγκράτησης της φόρτισης.
Το Public Service με τους 140 iRepair Experts μέσα στα καταστήματα Public παρόλο που συχνά προειδοποιούν τους πελάτες για τους κινδύνους που μπορεί να αντιμετωπίσουν με μια ερασιτεχνική επισκευή, περίπου το 20% των χρηστών smartphone προσπαθούν να επισκευάσουν μόνοι τους τη συσκευή τους, δημιουργώντας ακόμα πιο σοβαρά προβλήματα από τα αρχικά.
Οι επισκέπτες των 35 πλέον σημείων service iRepair εντός των καταστημάτων Public έχουν πρόσβαση σε μία ολοκληρωμένη γκάμα επισκευής συσκευών τεχνολογίας και υπηρεσιών τεχνικής υποστήριξης από τους iRepair Experts που καλύπτει όλες τις ανάγκες τους για smartphone, tablet, laptop και desktop συσκευές.