Ανοιχτός ηλεκτρονικός διαγωνισμός απο τον ΟΣΕΘ για την προμήθεια «έξυπνων εισιτήριων»
Ανοιχτός ηλεκτρονικός διαγωνισμός απο τον ΟΣΕΘ για την προμήθεια «έξυπνων εισιτήριων»

Ανοιχτός ηλεκτρονικός διαγωνισμός απο τον ΟΣΕΘ για την προμήθεια «έξυπνων εισιτήριων»

Ο συνολικός προϋπολογισμός του έργου ανέρχεται στο ποσό των 1,575 εκατ. ευρώ πλέον Φ.Π.Α.
Share Copy Link
RE+D magazine
21.11.2024

Προθεσμία μέχρι την 16η Δεκεμβρίου έχουν όσοι ενδιαφέρονται να συμμετάσχουν στον ανοιχτό ηλεκτρονικό διαγωνισμό προμήθειας 13.125.000 «έξυπνων εισιτηρίων» που προκήρυξε ο Οργανισμός Συγκοινωνιακού Έργου Θεσσαλονίκης για τη λειτουργία του αυτομάτου συστήματος συλλογής κομίστρου (ΑΣΣΚ) και την εξυπηρέτηση των επιβατών που κάνουν χρήση των μέσων κομίστρου, όπως ενημερώνει με σημερινή του ανακοίνωση ο ΟΣΕΘ.

Ο συνολικός προϋπολογισμός του έργου ανέρχεται στο ποσό των 1,575 εκατ. ευρώ πλέον Φ.Π.Α. με δικαίωμα προαίρεσης για την επαύξηση του φυσικού και οικονομικού αντικειμένου έως 124.000 ευρώ (πλέον ΦΠΑ). Έτσι, το συνολικό ποσό μαζί με την προαίρεση ανέρχεται σε 1,699 εκατ. ευρώ πλέον ΦΠΑ, όπως διευκρινίζει ο οργανισμός.

Κριτήριο ανάθεσης του έργου είναι η πλέον συμφέρουσα από οικονομική άποψη προσφορά βάσει τιμής. Η σύμβαση προμήθειας των «έξυπνων εισιτηρίων» θα συναφθεί μεταξύ του ΟΣΕΘ και της αναδόχου εταιρείας και θα έχει διάρκεια 18 μήνες.

Η δαπάνη της σύμβασης χρηματοδοτείται εξ ολοκλήρου από ιδίους πόρους του οργανισμού και βαρύνει τους προϋπολογισμούς των δύο επόμενων ετών. Ο ηλεκτρονικός διαγωνισμός διενεργείται με την ανοικτή διαδικασία του άρθρου 264 του ν. 4412/2016, όπως ισχύει. Η διαδικασία θα διενεργηθεί με χρήση του Εθνικού Συστήματος Ηλεκτρονικών Δημόσιων Συμβάσεων (ΕΣΗΔΗΣ) Προμήθειες και Υπηρεσίες του ΟΠΣ ΕΣΗΔΗΣ (α/α ΕΣΗΔΗΣ 362055,1).

«Με δαπάνες του ΟΣΕΘ προχωράμε στον διαγωνισμό για την προμήθεια μεγάλου αριθμού εισιτηρίων για την επόμενη διετία προκειμένου να εξυπηρετηθεί το επιβατικό κοινό. Λύνουμε με τον τρόπο αυτό ακόμη ένα σημαντικό ζήτημα για την λειτουργία των Μέσων Μαζικής Μεταφοράς της Θεσσαλονίκης. Τα «έξυπνα εισιτήρια» είναι προηγμένης τεχνολογίας, ικανά να καλύψουν και τη διαλειτουργικότητα όταν εφαρμοστεί. Η εξυπηρέτηση του επιβατικού κοινού είναι η προτεραιότητα του Οργανισμού Συγκοινωνιακού Έργου Θεσσαλονίκης που εργάζεται αδιάκοπα για την επόμενη ημέρα των Αστικών Συγκοινωνιών της Θεσσαλονίκης» επισημαίνει, μεταξύ άλλων, ο διευθύνων Σύμβουλος του ΟΣΕΘ, Γιάννης Τόσκας.