Αύξηση του τζίρου για τις ΜμΕ μετά την υιοθέτηση ψηφιακών συναλλαγών
Αύξηση του τζίρου για τις ΜμΕ μετά την υιοθέτηση ψηφιακών συναλλαγών

Αύξηση του τζίρου για τις ΜμΕ μετά την υιοθέτηση ψηφιακών συναλλαγών

Η έρευνα πραγματοποιήθηκε στα πλαίσια του Untapped Segment Programme της Visa.
Share Copy Link
RE+D magazine
29.08.2023

Οι 3 στις 10 μικρές επιχειρήσεις στην Ελλάδα αύξησαν τον κύκλο εργασιών τους μετά την υιοθέτηση ψηφιακών πληρωμών, σύμφωνα με έρευνα που πραγματοποιήθηκε με πρωτοβουλία της Visa.

Τα στοιχεία αυτά συμπεριλαμβάνονται σε έρευνα που ανατέθηκε από τη Visa στην Dynata, στο τέλος του 2002, για τους σκοπούς της οποίας συμμετείχαν 5.500 μικρές επιχειρήσεις από όλη την Ευρώπη.

Οι συμμετέχοντες στην έρευνα αναφέρθηκαν στα οφέλη που απολαμβάνουν οι επιχειρήσεις από την υιοθέτηση ψηφιακών πληρωμών, όπως η επέκταση του κύκλου εργασιών, η βελτιωμένη ασφάλεια πληρωμών και οι απλοποιημένοι τρόποι πληρωμής.

Συγκεκριμένα, το ποσοστό των επιχειρήσεων που είδε τον κύκλο εργασιών του να αναπτύσσεται σε 32%, με τη ανάπτυξη αυτή να κυμαίνεται μεταξύ 6% - 15%. Σε σχέση με την εξασφάλιση της πληρωμής, σχεδόν έξι στους δέκα συμμετέχοντες, ποσοστό που ανέρχεται σε 58%, υποστήριξε πως με τις ψηφιακές πληρωμές μειώνεται ο κίνδυνος μη είσπραξης, ενώ ένα ακόμη μεγαλύτερο ποσοστό που άγγιξε το 64% αντιλαμβάνεται τις ψηφιακές πληρωμές ως την πλέον πιο απλή μορφή πληρωμών σε σχέση με άλλες πρακτικές. 

Η έρευνα πραγματοποιήθηκε στα πλαίσια του Untapped Segment Programme της Visa. Το Πρόγραμμα συστήθηκε για να υποστηρίξει τους μικρούς εμπόρους σε κλάδους με χαμηλά ποσοστά αποδοχής (ψηφιακών πληρωμών), από τη γεωργία και τη μεταποίηση (59%), έως τις υπηρεσίες επαγγελματιών (55%), τις καταναλωτικές υπηρεσίες (55%) και την εκπαίδευση (39%). Το Πρόγραμμα συνεργάζεται με παρόχους υπηρεσιών αποδοχής πληρωμών και παρόχους πληρωμών και προσφέρει ολοκληρωμένη υποστήριξη για να διευρύνει την αποδοχή ψηφιακών πληρωμών εντός αυτών των τομέων.

Το Πρόγραμμα υποστηρίζεται από την ετήσια, ποσοτική έρευνα αγοράς της Visa, η οποία επιτρέπει στη Visa να συγκεντρώσει ένα εύρος απόψεων μικρών επιχειρήσεων για να αναπτύξει λύσεις πληρωμών που υποστηρίζουν τις ανάγκες τους.