Οπως λέει η εταιρεία σε σχετική ανακοίνωσή της με την έγκαιρη και συντονισμένη επέμβαση των στελεχών του Amanzoe και των τοπικών αρχών, όλοι οι ένοικοι και το λοιπό προσωπικό μεταφέρθηκαν γρήγορα και με ασφάλεια σε άλλα ξενοδοχειακά καταλύματα ενώ ούτε η έκταση ούτε οι επιπτώσεις της πυρκαγιάς ήταν τόσο καταστροφικές όσο φάνηκαν στην αρχή.
Συγκεκριμένα, όλοι οι κύριοι χώροι του ξενοδοχείου παρέμειναν άθικτοι και πλήρως λειτουργικοί, ενώ ένας μικρός αριθμός pavilions υπέστησαν μικρές μόνο εξωτερικές ζημιές. Όλες οι βίλες του Amanzoe παραμένουν άθικτες.
Ήδη οι ιδιοκτήτες, τα στελέχη και το προσωπικό του Amanzoe εργάζονται συστηματικά τόσο με τις τοπικές αρχές όσο και με τις αρμόδιες υπηρεσίες, ώστε να αποκαταστήσουν άμεσα όλες τις ζημιές του ξενοδοχείου, αλλά και να αναλάβουν παράλληλα πρωτοβουλίες για την αναδάσωση της ευρύτερης περιοχής που κάηκε.
Κλειστό το ξενοδοχείο
Οπως λέει η Grivalia τo Amanzoe έχει παύσει προσωρινά τη λειτουργία του έως ότου αποκατασταθούν πλήρως όλες οι σοβαρές ζημιές, ώστε το ξενοδοχείο να είναι σε θέση να υποδεχθεί ξανά γρήγορα τη διεθνή πελατεία του διατηρώντας παράλληλα την υψηλή ποιότητα φιλοξενίας που το έχει καθιερώσει ως το πλέον επιτυχημένο πολυτελές θέρετρο της Μεσογείου.
«Για την Grivalia Hospitality άμεση προτεραιότητα αποτελεί η ασφάλεια και η ευημερία των ενοίκων και του προσωπικού των ξενοδοχείων μας. Από την πρώτη στιγμή όλοι οι επισκέπτες και το προσωπικό απομακρύνθηκαν από τον χώρο του ξενοδοχείου και μεταφέρθηκαν απόλυτα ασφαλείς σε άλλα καταλύματα. Τα πρωτόκολλα λειτούργησαν και εκκενώθηκε άμεσα και έγκαιρα το ξενοδοχείο, χωρίς απώλεια ζωής ή τραυματισμούς.
Είμαστε ευγνώμονες στους πυροσβέστες, χειριστές των εναέριων και επίγειων μέσων, αλλά και τους εθελοντές οι οποίοι κάθε καλοκαίρι δίνουν ηρωική μάχη κάτω από εξαιρετικά αντίξοες συνθήκες αντιμετωπίζοντας εκτεταμένες πυρκαγιές σε ολόκληρη τη χώρα. Θερμά συγχαρητήρια αξίζουν επίσης και στο προσωπικό του Amanzoe που βοήθησε τόσο στην ασφαλή εκκένωση όσο και στις προσπάθειες κατάσβεσης. Αυτονοήτως η εταιρεία θα συνεχίσει να στηρίζει το προσωπικό του ξενοδοχείου καθόλη τη διάρκεια των εργασιών αποκατάστασης» δήλωσε ο κ. Γιώργος Χρυσικός, Ιδρυτής και Πρόεδρος Δ.Σ της Grivalia Hospitality.