Διπλασιάζει την παρουσία της στην Ελλάδα η Radisson Hotel
Διπλασιάζει την παρουσία της στην Ελλάδα η Radisson Hotel

Διπλασιάζει την παρουσία της στην Ελλάδα η Radisson Hotel

Share Copy Link
RE+D magazine
01.10.2025

Ενισχύει την παρουσία της στην ελληνική αγορά τα επόμενα χρόνια η Radisson Hotel, ένας από τους μεγαλύτερους διεθνείς ξενοδοχειακούς ομίλους, με σχέδια που προβλέπουν διπλασιασμό των ξενοδοχειακών μονάδων του στην Ελλάδα έως το 2026.

Το επενδυτικό πλάνο περιλαμβάνει νέα ξενοδοχεία σε αστικά κέντρα, πολυτελή resorts σε νησιά, αλλά και premium μονάδες σε ηπειρωτικούς προορισμούς, αναδεικνύοντας τη χώρα ως στρατηγικό κόμβο για την ευρύτερη περιοχή.

Στην Αθήνα, δύο νέα ξενοδοχεία αναμένεται να ενισχύσουν το ξενοδοχειακό προϊόν του ιστορικού κέντρου. Το πρώτο, που θα λειτουργήσει υπό το brand “RED”, σχεδιάζεται να ανοίξει τις πόρτες του τον Μάιο του 2026, ακριβώς δίπλα στη Μητρόπολη. Πρόκειται για ένα αστικό ξενοδοχείο 109 δωματίων με σύγχρονη αισθητική και πολυσύνθετους χώρους φιλοξενίας, όπως rooftop terraces, lobby bar, εστιατόρια και γυμναστήριο.

Σε μικρή απόσταση, στην πλατεία Θεάτρου, αναμένεται να λειτουργήσει το δεύτερο ξενοδοχείο, 173 δωματίων, το οποίο θα στεγάζεται σε διατηρητέο κτίριο με ιστορική σημασία. Διατηρώντας την αρχιτεκτονική του ταυτότητα, το ξενοδοχείο φιλοδοξεί να αποτελέσει μια all-year-round επιλογή για ταξιδιώτες και οικογένειες, με έμφαση στον πολιτιστικό χαρακτήρα της περιοχής και την πρόσβαση σε βασικούς κόμβους μεταφοράς. Τη λειτουργία των δύο μονάδων θα αναλάβει κοινή διοικητική ομάδα, ακολουθώντας μοντέλο «cluster management».

Εκτός Αττικής, ιδιαίτερο ενδιαφέρον παρουσιάζει το project στην ανατολική Μάνη, με το Radisson Blu Resort Mani να εισέρχεται δυναμικά στον τομέα των πολυτελών θερινών καταλυμάτων της Πελοποννήσου. Το νέο resort έρχεται να ενισχύσει τη θέση της Λακωνίας στον τουριστικό χάρτη υψηλής ποιότητας, προσφέροντας ένα ισχυρό συνδυασμό φυσικού κάλλους, premium φιλοξενίας και σύγχρονων υπηρεσιών.

Παράλληλα, η δραστηριότητα του ομίλου στα νησιά διευρύνεται, με νέο resort στην Πάρο να προστίθεται σε εκείνα που ήδη λειτουργούν σε Σαντορίνη, Μύκονο και Σκιάθο. Η στρατηγική αυτή επιτρέπει τη δημιουργία ενός συνδεδεμένου τουριστικού δικτύου, ικανού να καλύψει τη ζήτηση για island hopping με κοινό επίπεδο ποιότητας και εξυπηρέτησης.

Σε τελικό στάδιο συμφωνιών βρίσκεται και μία ακόμη σημαντική επένδυση σε παραθαλάσσιο προορισμό της ηπειρωτικής Ελλάδας, πλησίον της Αττικής, η οποία αναμένεται να ενισχύσει περαιτέρω το χαρτοφυλάκιο του ομίλου με ένα ακόμη μεγάλης κλίμακας project.