Σύμφωνα με την Focus Bari σε σχέση με το 2020 οπότε και ξεκίνησε να μπαίνουν οι διαδικτυακές αγορές στη ζωή των καταναλωτών μέχρι το 2024 καταγράφεται άνοδος 8% σε ηλικίες 55-64 ετών και 19% σε ηλικίες 65 με 74 ετών.
Οπως φαίνεται από την έρευνα το 98% των χρηστών συνδέονται στο διαδίκτυο μέσω smartphone και το 96% συνδέεται σε καθημερινή βάση. Η μέση ημερήσια διάρκεια σύνδεσης φτάνει τα 137λεπτά, ενώ οι νέοι 16-24 ετών, "σερφάρουν" από το κινητό τους κατά μέσο όρο 179 λεπτά.
Σχεδόν 4 στους 5 δηλαδή ποσοστό 78% των ερωτηθέντων έχουν κάνει online αγορές το τελευταίο εξάμηνο. Κατά τη διάρκεια Ιουνίου - Δεκεμβρίου 2024 το 75% των αντρών έχει κάνει τουλάχιστον μια online αγορά, ενώ πάνω από 8 στις 10 γυναίκες [81%] επέλεξαν το διαδίκτυο για τις αγορές τους Ρούχα [40%], παπούτσια [31%], καλλυντικά [24%], ηλεκτρονικά είδη [23%] και ξενοδοχεία / διαμονή [23%] είχαν τον πρωταγωνιστικό ρόλο στις αγορές τους το τελευταίο εξάμηνο.
Εντύπωση προκαλεί το γεγονός ότι το 12% του ελληνικού πληθυσμού δηλώνει ευθέως ότι εμπιστεύεται τα προϊόντα που προτείνουν οι διασημότητες ή influencers με τις ηλικίες 18-24 ετών να δείχνουν μεγαλύτερη εμπιστοσύνη σε ποσοστό 24%.