Έφερε την ΑΙ στον Τειρεσία η Unisystems
Έφερε την ΑΙ στον Τειρεσία η Unisystems

Έφερε την ΑΙ στον Τειρεσία η Unisystems

Share Copy Link
RE+D magazine
27.11.2024

Το σύστημα Customer Relationship Management για την Τειρεσίας, υλοποίησε η Uni Systems, με στόχο τη βέλτιστη υποστήριξη της διαχείρισης των σχέσεών της με τις επιχειρήσεις -πελάτες των υπηρεσιών ΤΣΕΚ.

Οπως λέει η εταιρεία επέλεξε το Microsoft Dynamics 365 CRM Sales. Το νέο σύστημα, βασισμένο στο Microsoft Dynamics 365 CRM Sales, σχεδιάστηκε, αναπτύχθηκε, εγκαταστάθηκε και παραμετροποιήθηκε από την εξειδικευμένη ομάδα μηχανικών της Uni Systems για την υποστήριξη της δραστηριότητας της Εμπορικής Διεύθυνσης της Τειρεσίας, με σκοπό να προσφέρει βελτιστοποιημένες διαδικασίες και προηγμένες λειτουργίες επεξεργασίας στατιστικών δεδομένων μέσω Τεχνητής Νοημοσύνης.

Η διατραπεζική εταιρεία Τειρεσίας είναι το μοναδικό Γραφείο Πίστης στην Ελλάδα και μέλος του Ευρωπαϊκού Οργανισμού Γραφείων Πίστης ACCIS και έχει ως αποστολή της την παροχή αξιόπιστων πληροφοριών αξιολόγησης πιστωτικών κινδύνων προς χρηματοπιστωτικούς οργανισμούς και επιχειρήσεις. Σε αυτό το πλαίσιο, οι αυξημένες απαιτήσεις του τμήματος πωλήσεων οδήγησαν στην αναζήτηση μιας λύσης που θα προσαρμόζεται αποτελεσματικά στις δραστηριότητες των πωλήσεων και εξυπηρέτησης των εταιρικών πελατών.

Η Uni Systems επέλεξε το Microsoft Dynamics 365 CRM Sales ως μια παγκοσμίως διακεκριμένη πλατφόρμα Διαχείρισης Σχέσεων Πελατών, όπου αξιοποιώντας τα τεχνολογικά και λειτουργικά της χαρακτηριστικά, όπως αυτοματοποιήσεις και Τεχνητή Νοημοσύνη, ειδικούς όρους πωλήσεων και εξυπηρέτησης πελατών, δημιούργησε μια λύση που μεγιστοποίησε την αποτελεσματική διαχείριση των καθημερινών εργασιών της Εμπορικής Διεύθυνσης της Τειρεσίας.

Είναι σημαντικό να σημειωθεί ότι η νέα πλατφόρμα εξασφαλίζει την παρακολούθηση και την ανάλυση των πωλήσεων σε πραγματικό χρόνο, χρησιμοποιώντας μετρήσεις απόδοσης όπως KPIs και ειδικά διαμορφωμένους πίνακες δεικτών και ειδικών αναφορών. Αναβάθμισε δε σημαντικά νευραλγικούς τομείς και δημιούργησε ευκαιρίες για ανάπτυξη και εφαρμογή νέων μοντέλων εξυπηρέτησης, νέων κατανοητών διαδικασιών πωλήσεων και, παράλληλα, διαλειτουργεί με τρίτα συστήματα του οργανισμού. Επιπλέον, εφαρμόστηκαν κατάλληλα οργανωτικά και τεχνικά μέτρα για την προστασία των προσωπικών δεδομένων που υποβάλλονται σε επεξεργασία μέσω του συστήματος από τον σχεδιασμό και εξ ορισμού, σε πλήρη συμμόρφωση με τον Γενικό Κανονισμό για την Προστασία των Δεδομένων (GDPR) ενώ περιλαμβάνεται εξειδικευμένη λειτουργία CRM που διασφαλίζει τη συμμόρφωση με το άρθρο 11 του Ν. 3471/2006 επιτρέποντας την ομαλή ενοποίηση με τις μηνιαίες λίστες που τηρούν οι εταιρίες τηλεπικοινωνιών βάσει αυτού.

Ο κ. Ιωάννης Παλόγλου, Εμπορικός Διευθυντής της Τειρεσίας, δήλωσε: «Το έργο CRM εκπλήρωσε όλους τους αρχικούς στόχους που έθεσε η Τειρεσίας και η Uni Systems απέδειξε την τεχνογνωσία της στην εφαρμογή ενός ολοκληρωμένου συστήματος, που όχι μόνο βελτιστοποίησε τις διαδικασίες πωλήσεων, αλλά και παίζει καίριο ρόλο στην αναμόρφωση της ψηφιακής εμπειρίας διαχείρισης των σχέσεων με τους εταιρικούς πελάτες μας».

Η πλατφόρμα Dynamics 365 CRM Sales οδήγησε σε σημαντικές βελτιώσεις, όπως:

  • Ανάπτυξη πωλήσεων: Η Τειρεσίας σημείωσε αύξηση πωλήσεων βάσει της βελτιωμένης στρατηγικής διαχείρισης των εν δυνάμει πελατών και διατήρησης των υφιστάμενων.
  • Βελτιωμένες δυνατότητες παρακολούθησης: αποτελεσματικότερη παρακολούθηση και διαχείριση των στόχων πωλήσεων για βέλτιστη απόδοση.
  • Λειτουργική αποδοτικότητα: Η διαδικασία πωλήσεων εκσυγχρονίστηκε σημαντικά, μειώνοντας τον χρόνο του κύκλου ζωής.
  • Βελτίωση εξυπηρέτησης πελατών: Οι χρόνοι απόκρισης στα αιτήματα των πελατών μειώθηκαν σημαντικά, ενισχύοντας την ικανοποίησή τους.
  • Μάρκετινγκ: αξιοποιήθηκαν οι λειτουργίες του μάρκετινγκ για καλύτερη στόχευση και μεγαλύτερη αφοσίωση των πελατών.
  • Συμμόρφωση με τη νομοθεσία για την προστασία των προσωπικών δεδομένων: Η λύση CRM πληροί όλες τις απαιτήσεις του GDPR, ενισχύοντας την εμπιστοσύνη των πελατών στον οργανισμό.