Εγκρίθηκαν οι περιβαλλοντικοί όροι για την κατασκευή και λειτουργία του πρώην Καζίνο Πάρνηθας στο Μαρούσι
Εγκρίθηκαν οι περιβαλλοντικοί όροι για την κατασκευή και λειτουργία του πρώην Καζίνο Πάρνηθας στο Μαρούσι

Εγκρίθηκαν οι περιβαλλοντικοί όροι για την κατασκευή και λειτουργία του πρώην Καζίνο Πάρνηθας στο Μαρούσι

Τι προβλέπουν για το ξενοδοχείο ποιές παρεμβάσεις θα γίνουν στο οδικό δίκτυο της περιοχής
Share Copy Link
RE+D magazine
08.04.2024

Σε τελική φάση η αδειοδότηση του «VORIA», καθώς εγκρίθηκαν από το Υπουργείο Περιβάλλοντος οι περιβαλλοντικοί όροι που αφορούν την κατασκευή και λειτουργία Πολυδύναμου Ξενοδοχειακού Συγκροτήματος Μικτής Χρήσης και των παρεμβάσεων στο οδικό δίκτυο στην περιοχή “Δηλαβέρη” σε έκταση 25.086,84 τμ.

Υπενθυμίζεται ότι το Project Voria, αφορά σε επένδυση ύψους 250 εκατ. ευρώ της North Star Entertainment (πρώην Καζίνο Πάρνηθας) στο Μαρούσι, όπου πρόκειται να μεταφερθεί το Καζίνο της Πάρνηθας.

Το Ειδικό Κτίριο Πολυδύναμου Ξενοδοχειακού Συγκροτήματος Μικτής Χρήσης αναπτύσσεται σε τρεις ορόφους, ένα ισόγειο επίπεδο και τρία υπόγεια επίπεδα βοηθητικών χώρων, θέσεων στάθμευσης και ηλεκτρομηχανολογικών εγκαταστάσεων και περιλαμβάνει: Ξενοδοχείο 5 αστέρων 320 κλινών, εγκατάσταση ειδικής τουριστικής υποδομής (spa), Καζίνο και αμφιθέατρο δυναμικότητας 1.400 θέσεων. Στους υπόγειους χώρους αναπτύσσεται σταθμός δυναμικότητας 836 θέσεων στάθμευσης, ενώ η διαμόρφωση του περιβάλλοντος χώρου περιλαμβάνει τη φύτευση χώρων πρασίνου, συνολικής επιφάνειας 17.232,06m²

Για την καλύτερη αναδιοργάνωση των υφιστάμενων κυκλοφοριακών συνθηκών στην άμεση και ευρύτερη περιοχή του έργου, θα πραγματοποιηθούν παρεμβάσεις στο οδικό δίκτυο της περιοχής του έργου. 

Οι παρεμβάσεις αυτές αφορούν:

  • Νέα ανεξάρτητη ανισόπεδη σύνδεση της δυτικής παράπλευρης οδού με τη Λεωφόρο Κηφισίας, νοτίως της Λ. Σπύρου Λούη. 
  • Αποκλεισμός της κίνησης εξόδου προς τον δυτικό παράπλευρο, στο ύψος της πεζογέφυρας ΟΑΚΑ, για την αποφυγή της προβληματικής πλέξης με την κίνηση εισόδου από τη Λ. Σπ. Λούη προς τη Λ. Κηφισίας (κατεύθυνση προς κέντρο). 
  • Παρεμβάσεις στην υφιστάμενη πεζογέφυρα των Ολυμπιακών Αγώνων, πάνω από την Λ. Κηφισίας, που διασυνδέει τον δήμο Χαλανδρίου με τις εγκαταστάσεις του ΟΑΚΑ. δ. Διεύρυνση και λειτουργική αναβάθμιση της δυτικής παράπλευρης οδού της Λ. Κηφισίας, με δεδομένη την υποχώρηση της εγκεκριμένης ρυμοτομικής γραμμής του ΕΠΣ, σε βάρος της ιδιοκτησίας. 
  • Διαμόρφωση νέας ανεξάρτητης εισόδου, μεταξύ της Λ. Σπ. Λούη και της Λ. Κηφισίας (κατεύθυνση προς κέντρο). 
  • Δημιουργία πρόσθετης ανεξάρτητης λωρίδας δεξιάς στροφής, στην δυτική πρόσβαση του σηματοδοτούμενου κόμβου επί της Λ Σπ. Λούη με τον συνδετήριο κλάδο εισόδου στη Λ. Κηφισίας (κατεύθυνση προς κέντρο). 
  • Λειτουργική βελτίωση και σηματοδότηση του υφιστάμενου ισόπεδου κόμβου εισόδου προς την περιοχή του Έργου από τη Λ. Σπ. Λούη. 
  • Διαμόρφωση νέας ανεξάρτητης ανισόπεδης σύνδεσης εξόδου προς τις δυο κατευθύνσεις της Λ. Σπ. Λούη, με κατεύθυνση προς Χαλάνδρι και προς Λ. Κηφισίας βορρά / Αττική Οδό .

Εντός της περιοχής του Έργου απαιτείται η διασφάλιση του αναγκαίου δημόσιου χώρου για διαμόρφωση άνετων συνθηκών εισόδου /εξόδου προς/από τον μελλοντικό σταθμό μετρό (γραμμή 4 – σταθμός ΟΑΚΑ), διαμόρφωση μονοδρομημένης νότιας σύνδεσης από την οδό Απ. Παύλου προς τη δυτική πλευρά, διαμόρφωση νέου συνδετήριου άξονα αμφίδρομης εγκάρσιας διασύνδεσης, στα δυτικά και τα βόρεια και αναβάθμιση πεζόδρομου σύνδεσης του προβλεπόμενου σταθμού μετρό της γραμμής 4 με ΟΑΚΑ.